مدیر کل هماهنگی هیئت های تخلفاتی جناب خنیفر
***
حقیقت تکوین تو به
عشق , روح القدس , آگاهی ونباء , لوح وقلم
(حم.عسق)(ن)(ق)
*******
چشم بند و گوش بند .و لب ببند.
فرض کن:
تو هیچ ندیده ای ،
هیچ نشنیده ای ،
هیچ نگفته ای.
حتی خود را !
!!!
فرض کن:
هیچ صفت و تعینی از خود ندیده ای
هیچ غم و ترس و شادی را متحول نشده ای.
فرض کن:
در آرامش و سکوتی کامل و مطلق هستی
و بر این احسن الحال آگاهی کامل داری
آری : تو بر این بهترین سرشت همانا بر این بهشت آگاهی و هوشیاری کامل داری.
هستی که یکی تو را حی میکند.
هستی و یکی در تو حول میکند.
هستی و یکی تو را، - از حی بودنت آگاه ( وحی) میکند.
او به حی و هست نگهداشتن تو علم کامل دارد.
آری: آنگاه که عاشق شدی نیز اندکی در خود فرو رفته
و با قلب و نفس و حال خود خلوت نمودی و تکوینا
برخی از صفات و افعال تو را ترک نمودند
آری : آنگاه که عاشق شدی دقیقه ای قبل از آن
از این تحول حالی خود که بر آن وارد شدی کوچکترین
آگاهی نداشتی و اکنون نیز نمی دانی که عشق هم
خواهی شد . در این عشق شدگی که همچون عاشق شدگی در یک دم و در یک نفس اتفاق خواهد افتاد
تمامی توجهات و صفات و افعال تو را ترک میکنند
و تکوینا وارد حالی می شوی که
برای تو و بر تو عزیز است ، علیم است.
آری:
عزیز است
اسم ، صفت و فعلی دیگر در او نمی بینی .
بر عزیز همانا: عشق بودن آن یقین داری.
این صورت حق الیقینی را به عین الیقین شهادت می دهی.
آری:
علیم است .
به بودن و همه احوالات خود عالم بالحق است .
تو به آ ن علم الیقین داری
آ ری اگر تو بر این حال تکوین یابی،
در حالی که به مدت یک دم ، یک نفس،به روز ازل بازگشته ای و یک دم ،
چشم ، گوش و لب بسته ای
خود را
جز، همان دم و نفس نمی بینی .
آنرا چشمت نمیبیند ،
قلبت میبیند ، در قلب میبینی .
به اندازه دو قاب قوسین قلبت،
به خودت نزدیک شده ای .
قلبت شده ای. دلت شده ای .
نفست شده ای همان دم شده ای .
آری:
دل شده ای،
دلبر شده ای . دلدار شده ای.
در دم ،
دل، دلدار و دلبر را یکی میبینی .
عاشق را میبینی . خودت هستی.
معشوق را میبینی . خودت هستی.
و عشق را میبینی . خو دت هستی.
عشق شده ای .
این حالیست که تو به آن تکوین می یابی .
این عشق شدگی،این نفس (دم) شدگی
کتاب محکمی است که به یکباره و در یک دم زدن ،
به مدد افاضه عشق ،
به آن کن فیکون میگردی .
این است تنزیل رحمان و رحیم ،
تکوین آگاهی ، وحیانیت، و نبو ت در تو
آری:
او" حی" همانا:-ح- میکند "میت" همانا:-م-تو را...حم...
آری:
او تنزیلی از رحمان و رحیم است
آری:
او "حول"همانا: -ح- میکند" مرء"ی" همانا: -م- تو را( تو –محمد-مرء)....حم ...
آری:
او تنزیل کتاب است که یحول بین المرء و قلبه
آری:
او بدینسان از " حی" شدن، محمد( تو ، "مرء") را آگاه ( وحی) می کند. ...حم...
و عقل سلیم و قدسی. همانا: –روح القدس-
همانا: حکیم و قدوس که خودت هستی
آنرا تکوینی میبیند. و میخواند.
او کتابی جامع است،
ام الکتاب است در نزد حکیم. همانا : عقل ات, همانا : قدوس , همانا : خودت
که این قدوس
حال به حال همانا: فصل به فصل
در اطوار تو میخواند.
در طور سینین.__ ( بیان خواهد شد)__
همانا: او عشق است(حب) – آری: (ح)،
در حالی که لب بسته ای .آری: "میم"
به آرامی و بدون "های"
به قلب نازل و وارد می شود.آری: (حمیم)(حم)
آری او دم ، نفس و عشقی است
که تو عاشقانه او را نفس میکشی.
عزیز حکیم است .
عشق آگاهی بخش است.
نزول آگاهی عشق است .
چشمه آب حیات است
تنزیل رحمان و رحیم است.
حمیم و( ح میم)(حم) است.
تعمید عشق و آگاهی است
عشق و کلمه است..
تنزیل العزیز و العلیم است.
آری: (حم) است.
نوری است که در دل
و منتهای تاریکی پاک و مبارکی قرار گرفته است. و بر چشمان بسته تو .
بیداری مبارکی را تکوین میکند.
همه قدر و منزلتهای قبلی تو را خاموش میکند .
آری : لیله القدر است .
دیروزت را پس میزند و فردایت را به تو روشن میسازد.
تو را بهتر و بیشتر از هزاران و بلکه ده ها هزاران ماه و سال بیدار و آگاهت میکند.
تو آگاه می شوی به اینکه:
ان الانسان لفی خسر
حقیقت ارض و سماوات و ما بینهما را در انبساط و شرح صدر مبارکی بطور تکوینی و روشنا میبینی.
آری:
حم تنزیل الکتاب من الله العزیز و العلیم
حم تنزیل من الرحمن الرحیم کتاب فصلت آیاته قرآن عربیا لقوم یعلمون
حم و الکتاب المبین اناجعلناه قرآنا عربیا لعلکم تعقلون و انه فی ام الکتاب لدینا لعلی حکیم
حم و الکتاب المبین انا انزلناه فی لیله مبارکه انا کنا منذرین امرا من عندنا انا کنا مرسلین
حم تنزیل الکتاب من الله العزیز الحکیم ان فی السموات و الارض لآ یات للمومنین
حم تنزیل الکتاب من الله العزیز الحکیم ما خلقنا السموات و الارض و ما بینهما الا بالحق و اجل مسمی ....
و :
عقل . آری : ( عین)
سلیم. آری : (سین) و
قدوس . آری: ( قاف )
در تو,
تورا (عشق و کلمه-حم-) خواهد دید. آری :( عسق)
بطور تکوینی ،
اینچنین بر تو و بر انبیا ء قبل از تو وارد شده ام.
آری :
(حم.عسق)
*** عسق همانا: -روح القدس-همانا: -قدوس-
همان عقل سلیم و قدسی در توست
و – حم - همانا : حب همانا: عشق شدگی تو است .
آری تو عشق را متجسم شده ای
تو حب را مرءی شده ای
تو –ح – را –م- شده ای
تو – حم- شده ای
آری:روشنا ی عشق شده ای.
. مریم عشق شده ای .
این دم و نفس که تو هستی
این عشق که تو هستی
آ ری:
این نفخه و نور عشق بر عقل و جوارحت می زند .
این عزیز علیم بر عقل و جوارحت وارد میشود.
عقل و جوارحت نرم و لطیف و راضی و تسلیم می شوند.
این عقل تسلیم و مسلمان شده،
تمامی دریافتهای قبلی خود را
تمام دارایی و سرمایه خود را
تمام علم و دانش تحصیل خود را
تمامی توجهات و تمایلات و نماز و نیاز های خود را
ترک می کند.
در دم شسته می شود .
پاک میشود، قدسی می شود.
آ ری :
عقل سلیم قدسی (عسق)،
تکوین روح القدس و نزول وحی در توست
آری ..حم ، عسق..
حقیقت چگونگی نزول عشق در قلب و
حقیقت تکوین تو به عشق و
نزول عشق به عقل و
تسلیم عقل به عشق و
قدسی شدن عقل و
تکوین عقل به روح القدس (قدوس) و
آغاز تکوین نبوت همانا: آگاهی , همانا : –وحی- در توست
آری .
باران و اشک آگاهی در قلب و از چشمان تو جاری می شود.
آری:
اینچنین بر تو و انبیای قبل از تو وحی گردید .
و آن مرتبه آگاهی تو از عشق است که
تو به آن تکوین یافته ای.
آری:
حم عسق . کذالک یوحی الیک و الی الذین من قبلک الله العزیز الحکیم
و این قدوس . آری :ق
بر تو قلم . آری :ق
خواهد شد .و
تو این قلم ر ا خواهی دید ،
که خودت شده ای.
این قلم ، تو را مکتوب میکند.
همانا: این قلم(آری :ق)،
این قدوس( آری:ق)،
این قرآن را،
که قرین( آری :ق) توست.
قرینه توست.(آری: ق)
حال رضا یتمندی و قرب(آری:ق) تو به خودت است.
رب رضی است.
تو هستی.
حال فراقت تو از نفس و عالم ملک است.
همانا: -فرقان- است.
حال قرین(ق) تو به عالم نفس(دم) وملکوت است.
همانا: - قرآن - است.
مجد و عظمت تو است
همانا:- قرآن مجید - است.
به اذن رب رضی .
حق است و
حقیقت با اوست.
آری : تو هستی که خود را
به زبان جاری میکنی.
و،
حقیقت همانا: سجل ملکوتی , کتابی مکتوب میشود.
در حالی که کتاب مکنون و محفوظ، نزد توست.
همانا:
حال ر ضا
و
رب رضی در توست.
در نفس ( دم) به تو , به قلب تو , عندنا شده است.
و از رگ گردن به تو , به قلب ات نزدیکتر است.
می آموزد و مشهود میگرداند به تو نقایص و کمبود های جسمانی تورا
و هیجانات و وسوسه ها و اغلال عنق نفس های ( دم های) نفسانی تو را
آری:
ق و القران المجید....قد علمنا ما تنقص الارض منهم و عندنا کتاب حفیظ........لقد خلقنا الانسان و نعلم ما توسوس به نفسه و نحن اقرب الیه من حبل الورید......
: در این نعمت . آ ر ی : ن
بر صراط مستقیم.
همانا : صراط الذین انعمت علیهم
حقیقت را مکتوب خواهی کرد.
آری : قلم ، " ن" را مکتوب میکند.
همانا : خود ،
"حقیقت خود " را
مکتوب میکند.
آری : خود ،
حال رضامندی .
این خلق عظیم .
این نعمت (آری :ن ) را.
این صراط مستقیم را.
این راه حق را مکتوب میکند.
آری:
نعمت همانا : "ن"
نزول حال رضا مندی .و خلق عظیم در تو است.
تکوین تو،
به " رب رضی" است
آری: تو مجنون نشده ای.
به حق رسیده ای.
قرآن مجید شده ای.
کلمه شده ای.
که: انا لله و انا الیه راجعون
حقیقتی تکوینی است.
آری:
ما به حق ،
رجعت تکوینی (مصیر) میکنیم
آری:
حق خود را مکتوب میکند.
این عزیز همانا: عشق
این حکیم همانا : عسق – عقل سلیم قدسی- را
مسح همانا : مسیح , همانا: کلمه می کند،
آری:
عشق، کلمه را مکتوب و مبین میکند.
همانا:
خدا وند عشق بود. خداوند کلمه بود.
آری : ن و القلم و ما یسطرون
تکوین یافته است و
این همه خودت هستی
ن و القلم و ما یسطرون ما انت بنعمته ربک بمجنون و ان لک لا جرا غیر ممنون و انک لعلی خلق عظیم
آری:
(ادامه دارد……..(
) ناصر طاهری بشرویه ...روشنا
پیامبر عشق و آگاهی
19/4/89
http://www.Rroshanaa2.persianblog.ir
search rroshanaa in google
http://up.iranblog.com/7/1264813330.jpg
http://s1.picofile.com/file/7553166127/1.jpg
http://s5.picofile.com/file/8107437450/13_005.jpg
http://s5.picofile.com/file/8107437618/13_05.jpg
http://s5.picofile.com/file/8107437618/13_05.jpg
http://s4.picofile.com/file/8187014476/000_003.jpg