روشنا منجی دوران است...صراط مستقیم عشق است

 

عشق ،

موسا گشت و

عیسا و محمد،

روشنا

منجی دوران است

***

دیده پر ابر است و

باران زاست

بارانم نمی آید

روح و جانم

در تب لیلاست

جانانم   نمی آید

شور عشقی

در دلم پیداست

دلدارم  نمی  آ ید

دل به خلوت رفته و

شیداست

درمانم نمی آید

ولیکن ،هان:

غلط گفتم که

بارانم نمی آید

خطا دیدم که

جانانم نمی آید

دلم دلدار من گشته

و  شور عشق

درمانم

خطا دیدم که

دلدارم نمی آید

غلط گفتم

که در مانم نمی آید

ندانستم

که ابر دیده

باران است

و جانم

جان جانان است

ندانستم که شیدایی

همان

دلدار و جانان است

نفهمیدم

که خلوت در دلم

درمان درمان است

بسی ، آری:

غلط گفتم

خطا دیدم

خطا فهمیدم و

اما ندانستم که:

دانستم

خطا گفتیم

خطا دیدیم

نفهمیدیم

ندانستیم

همانا:

عشق

باران است و

جانان است

که عشق،

دردی کش جان است

که آری، عشق

خود، ناخوانده

مهمان است

و عشق

  بی درد و

درمان است

آری:

 عشق

میعاد است و ایمان است

عشق،

آغاز پایان است

همانا:

عشق

آغاز است و

پایان است

صراط مستقیم ،

عشق است

صراط مستقیم عشق،

بر هر درد،

درمان است

و باری

عشق حا میم گشت و

حا میم ، خود

همان

تنزیل فرقان است

و

عشق

انجیل و قرآن است

که ایزد

عشق بود و

عشق ،

موسا گشت و

عیسا و محمد،

روشنا

منجی دوران است

 

 

ناصر طاهری بشرویه...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

26/3/90

http://rroshanaa.persianblog.ir

 

روشنا منجی دوران است...صراط مستقیم عشق است

همانا: عشق

آغاز است و پایان است

دیده پر ابر است و

باران زاست

بارانم نمی آید

روح و جانم

در تب لیلاست

جانانم   نمی آید

شور عشقی

در دلم پیداست

دلدارم  نمی  آ ید

دل به خلوت رفته و

شیداست

درمانم نمی آید

ولیکن ،هان:

غلط گفتم که

بارانم نمی آید

غلط دیدم که

جانانم نمی آید

دلم دلدار من گشته

و  شور عشق

درمانم

غلط دیدم که

دلدارم نمی آید

غلط گفتم

که در مانم نمی آید

ندانستم

که ابر دیده

باران است

و جانم

جان جانان است

ندانستم که شور دل

همان

دلدار و سامان است

نفهمیدم

که خلوت در دلم

درمان درمان است

بسی ، آری:

غلط گفتم

غلط دیدم

غلط فهمیدم و

اما ندانستم که:

دانستم

غلط گفتیم

غلط دیدیم

نفهمیدیم

ندانستیم

همانا:

عشق

باران است و

جانان است

که عشق،

دردی کش جان است

که آری، عشق

خود، ناخوانده

مهمان است

و عشق

  بی درد و

درمان است

آری:

 عشق

دلدار است و درمان است

عشق،

آغاز پایان است

همانا:

عشق

آغاز است و

پایان است

صراط مستقیم ،

عشق است

صراط مستقیم عشق،

بر هر درد،

درمان است

و باری

عشق حا میم گشت و

حا میم ، خود

همان

تنزیل فرقان است

و

عشق

انجیل و قرآن است

که ایزد

عشق بود و

عشق ،

موسا گشت و

عیسا و محمد،

روشنا

منجی دوران است

ناصر طاهری بشرویه...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

26/3/90