هیئت ها ی رسیدگی به تخلفات اداری جناب آقای خنیفر پدر، پسر ، روح القدس, همانا:(تثلیث) همان :(حم.عسق)

نماینده و مسئول هماهنگی هیئت ها ی رسیدگی به تخلفات اداری جناب آقای خنیفر

پدر، پسر ، روح القدس,

همانا:(تثلیث)

همان :(حم.عسق)

همانا: رمز تکوین وحی,

این همه خودت هستی.

***

خود را بشناس ،خدا را شناخته ای

خود را نمی شناسی مگر عیسای وجودت را بر صلیب تنت ملا قات کنی

عیسای  خود را بر صلیب نمی بینی مگر بکمک افاضه عشق عیسای قبل از صلیب را ببینی

عیسای قبل از صلیب را نمی بینی مگر عیسای  طفو لیت خودت(پسر) را ببینی و با تو سخن گوید

عیسای متولد شده ((پسر))  را نمیبینی مگر روح القدس وجودت(عقل سلیم قدسی- عقل تسلیم و شسته شده در عشق-عقلمحض-عقل قدسی و پاک  شده از عادات جنی و انسی)، بر تو ظاهر شود

((روح القدس))، ظاهر نمیشود ، مگر معشوق و محبوب باقی ،این "مریم عشق" وجودت تکوین یابد

مریم عشق را ملاقات(تکوینی) نمی کنی ،مگر وارد وادی مقدس عشق شوی.

وارد وادی عشق نمی شوی ،مگر خود عشق ((پدر))  شوی

خود" عشق "نمی شوی ،مگر ترک غیر عشق کنی

ترک "غیر عشق" نمی کنی، مگر انشاء الله ،یک دم  و یک نفس ، به مدد عشق از عالم ملک منصرفشوی، و قوای خود را منصرف از ملک ملاقات کنی ، جلوه "معشوق درون" را ببینی ،  دل و دلبر یکی گردد  و هوایدل ( همان یک دم، یک نفس) را  که بین تو و قلب صنوبری ات میگردد ، ملاقات کنی.

اگر این حالت در تو تکوین یابد ، پدر ،  پسر و روح القدس  را ملاقات کرده ای که هرسه خودت هستی و اینجا خود را شناخته ای، که خدا را شناخته ای.(در ادامه بیان شده است)

********************

رایحه  گل، واقعیتی از گل است، که خارج از زمان و مکان و هویت ملکی گل  در افق و عرشی بالاتر و در هویتی و حالتی همه مکانی وهمه زمانی و تنها به مدد دم و نفس ادراک قلبی می گردد. تنها هویتی را که گل در خارج از خود میتواند ملاقات کند و خود اوست، عطر و رایحه گل است .

گل میوه تکوین است ،کاستی های  همراه گل هم ماهیتی تکوینی دارد، از جمله فساد پذیری گل امریست تکوینی. خداوندگار گل باقی و فساد نا پذیر است . اودر گل به امر"کن فیکون" مشغول است. لحظه ای از آن غافل نیست ،در آن جاریست.در گل متجسم و متشخص میشود.در یک گل زرد است در گلی دیگر سرخ ،ودر گلی دیگر بهرنگی دیگر.

نیز چنین است برای یک سیب. در یک سیب ترش،  در سیبی دیگر شیرین ،در یک سیب لطیف و آبدار و در دیگری خشک و زمخت، در سیبی معطر در دیگر سیب نا معطر. همه این ها احوال تکوینی سیب و از امور خداوندگار سیب و از جانب او وحی و تکوین می یابند. رایحه در سیب است، سیبی که میتواند بطور تکوینی،  زرد  ، سبز  یا سرخ  باشد . زشت  یا  زیبا  باشد. تو نیز به عشق و آگاهی  معطر میگردی ودر لا مکان و لازمان منتشر میگردی

آری،  وحیعطر و رایحه محمد است ، امر تکوینی است  و قرآن کتاب وحی و کتاب تکوین محمد است که محمد بشریست از جنس تو   پس ، قرآن کتاب تکوین تو نیزهست .لوح مکنون و محفوظ در توست.   این وحی را تو  در درون خود نیزشهادت میدهی و تو نیز ایمان  میآوری و تکوینا به خود ندا میدهی:بخوان بنام آنکه بر تو وحی نمود و تو به او حی شدی.

عطر خوش سیب ندای سیب کامل است سیبی که بر صراط مستقیم  "صراط الذین انعمت علیهم"  تکوین یافته است. همه از آن نعمت عطر آگین استقبال میکنند و به آ ن ایمان می آورند و به واسطه آن رایحه خوش نیز خود سیب را با همه کاستی های صورت بندی شده اش میپذیرند ، لیکن سیبی را که بوی  گند ناخوش  ضلالت و فساد بر آن وارد شده   کسی استقبال نمی کند .در حالی که رایحه و گند هردو امر تکوینی سیب اند  یکی صورت کمالیه و دیگری صورت ضلالیه را متجلی نموده است .

***********************

اگر به حالات جاری،  و تحولات در خود توجه کنی، اگر حالاتت بر تو متجلی گردد، اگر خود را بشناسی، اگر معشوقی درونی، تو را بر تو بنمایاند، اگر عاشق و معشوق یکی گردند، اگر دل را از دلدار تشخیص ندهی و دل و دلدا ر یکی گردند، اگر عشق گردی، اگر خود را در وادی مقدس عشق ملاقات کنی،اگر همه اسما یک اسم شوند، شهادت خواهی داد که آن اسمها از ابتدا، یکی بیش نبوده است که  آن ،هم اسم است، هم صفت است، هم فعل، هم نام و گفتار است، هم فعل و کردار است، هم حال و پندار است، و این" الله" است." اله" است  "هو" است." الهه" است ."عشق" است.

اگر بر این عشق متجلی شدی و بر این تجلی ،آگاه گردیدی (عقلت نیز راضی و تسلیم شد .به مقام رضا  رسیدی)  .آخرین حضور خداوندگاری  که" آخرین تجلی عشق"، " آخرین صورت عشق" ، " صورت معشوق باقی" و"عشق کامل"است بر تو متجلی می گردد،  تو به آن تکوین می یابی . نزول این تکوین ، آگاهی محض است و  همان" وحی" است. همان" لوح" است .همان  " کلمه" است، " کلام" است، " تورات" است، " انجیل" است،  " قرآن"  است، خدای ناطق است،" کلام الله" است. و تو در اینجا به مقام "اقرا بسم ربک " تکوین یافته ای و" نبی" شده ای.

*************************

در وادی ملک جه می کنی؟ مال اندوزی میکنی .علم اندوزی میکنی . نظریه  و اید ئولوژی می سازی. وجنگهای عقیدتی راه می اندازی.

خود را در حالات مختلف وارد می کنی. گاهی غمگنی، گاهی شاد .گاهی عصبانی  هستی،گاهی آرام ، گاهی مهربان، گاهی خشن وهر لحظه به صفتی متعین میشوی .هر لحظه به گونه ای با ادراکات ،با احساساتو با هوشمندی  خود سودایی داری.هر دم از حالی خارج و به حالی وارد می شوی.دم به دم  تاری می تنی و با دنیای بیرون ازخویش بندو اتصالی بر قرار می کنی،و به بندگی اغیار می پردازی.در این محراب عبد و بندگی هر روزوشب  به عبادات و بندگی های خود می افزایی .ثا نیه ای از ذکر و نماز ونیاز و عبادت اغیار، این تعلقات نفسانی غافل نیستی .

آری، آن اولین همزبان روز ازل، که تو را به میوه درخت معرفت آگاهی داد.و تو فر مان او بردی ،همان لحظه  اوعاقله نفس تو ،آن روح القدس را جامه" جباریت" به تن کرد،و ملبس به تلبیس نمود." آدمیت" تو را به" انس" خود "انسان" نمود و"جان" تو را  با انسانیت خود "جن" ،  چنین شد که از روز ازل با  تو همبسترگردید، به زاد و ولد مشغولو همنفسی انسانی و جنی برای تو گردید.

اما غافل از اینکه :

نفس تو  ، ناگاه روزی خود را می یابد. نه  به مدد عقل انسانی، تلبیس شده ، جن زدهو زمینی شده، بلکه  به مدد عقلی که قدسی شده ، نجات یافته  و آگاه شده است ،آری آگاه! ، آنگاه که نفس تو   به مدد " افاضه عشق"  ،صفات نفسانی ، همان هویت جنی و انسانی وعادت شده خود را ترک میکند  و همدم و همنفس این"عقل قدسی"  میگردد . خود را در هیبت" روح القدس" که همان  قوه عاقله(عقل)  پاک و قدسی شده است ، ملاقات میکند.

آ ری،  همان نفس (دم) که بین تو و قلب صنو بری تو میگردد،  چشمه آ ب حیات است ، قوای عاقله ، ناطقه ، انسی و جنی تو را  حیات می بخشد. وهمه قوای تو به "هوی" او هست میشوند.آری، همان لحظه که افاصه عشق عقل را قدسی نمود و تو این عقل قدسیشده (روح القدس) را ملاقات نمودی،گویی نفس به صلیب کشیده تو(خودت) آزاد و از صلیب تن نجات یافته است. گویی "عیسای وجودت" متولد شده است ، که متولد نشده است ، بوده است .، زنده شده است، حی شده است ،که حی نشده  است، حی بوده است، بر  حی بودن خود  آگاه شده است." وحی" شده است،آگاه شده است.

آری ، " وحی" تکوین یافته است. در تو، در نفس تو. به حال کودکی باز گشته ای ، در حالی که بر همه اعمال و صفات و حالاتی که بر قوا و جوارحت  گذشته آگاهی کامل  داری،گویی با نامه اعمال در دست خودت وارد ملکوت شده ای ، لحظه حسابرسی فرا رسیده است. خود نامه اعمالت را در در گاه خود میخوانی ،خواندنی از سر دانستن و آگاه بودن،و آگاه بودنی به قامت نزول وحی و عدالتی به هیبت عشق و حاکم و محکومی به منزلت عاشق و معشوق که این همه خودت هستی.

آری،  لحظه ای که قلبت بواسطه افاضه" عشق "  ، همه فعلیت و توجه اش به عشق کامل شد، و صورت و هیبت  معشوق اندرونی، ( همان دم ، همان نفس، همان نفخه اول  که هنوز دمادم ادامه دارد تا نهایت هستی) را ملاقات کر د  ، درست  همان  لحظه جبرییل عقلت  به اندازه یک دم ( یک نفس) از دیدار قلبت ( دریافت دم) باز ماند ودر این بازماندگی عقلت در هیبت" روح القدس"  تکوین یافت. و عیسای وجودت از نطفه روح القدس ،به اذن همان امر تکوینی  بدون مقاربتی با غیر ، از" مریم عشق" متولد گردید.

آری قلب" دم" را دید، قلب نفس را دید،  این آب حیات را دید،

آری، معشوق  حیات بخش(دم، نفس) به اندازه همان  دو قاب قوسین قلبت  بر تو، بر قلب تو نزدیک شده است   و این بار لحظه ای ایستاده است  تا تو با قلبت او را ببینی در همین توجه و ایستادن بود که قلبت به او مشغول شد و او را دید و عقل جبرییلی " یک دم و یک نفس"  از او محروم شد و منتظر ماند تا تو از این ملاقات که در سدره المنتهای ناسوتی وجودت  نزدیک جنت الماوای قلبت  در ملاقات با این معشوق دایم و باقی صورت گرفته باز گردی . آری اکنون" روح القدس" بر تو وارد شده است و روح القدس " دم " میگیرد  و به مدد این دم ، دمادم، و" دم به دم" با تو،با نفس تو، همراه است  و گذشته و حال خود را نیک میشناسد و از آن آگاه است. گویی از این لحظه به بعد همه اعضا و جوارحت و ذرات هیولایی تو بر هیبت و قدر و منزلت و استعداد خود آگاه اند  همه قوای تو خود را باز شناخته اند و قدر خود را میدانند وشیطنت نمیکنند ، او را مدد میکنند . قوای تو شدید القوا شده اند . عقلت به هیبت "شدید القوا " با تو همراه شده است. این "غول"  در اختیار تست و توانایی هایش در خدمت  تو و آگاه است،. لب، دست،  زبان ،چشم و دیگر قوای تو در افقی اعلا  مشغولند و همه راضی اند . تو را در عالمی بی تشویش و رضا یتمند، استوار داشته اند . تو خود را در " استوای عرش"نشسته ، استوار و بی لغزش و مطمئن ملاقات میکنی، میبینی  قوایت فوق  قوای قبلی توست.  ذرات وجودت ،هر دم "جام طهور عشق و آگاهی"  را می نوشند، و  مست و و آگاه از بودن  و دمادم  حی شدن. در محراب عشق به بندگی مشغول اند. و صلای عشق سر میدهند. عشق و آگاهی همه ذرات وجودت را روشن کرده است.  نورانی ، بی رنگ ، بی وزن ، سبک بال و سبک حال، در عرش لامکان و لا زمان نشسته ای. و بر هر مکان و زمانی ملکیت داری . "مالک یوم الدین "را شهادت میدهی. که خودت هستی.

آری، این "شدید القوا"، فرزند تکوینی افاضه عشق است از همان لحظه اول ظهور ،  آگاه و گویاست،از جنس عشق است،" آگاهی" است  ،"عشق آگاه" است ،"عشق" است،" کلمه" است،"عقل قدسی" شده است،" روح القدس" است  بر عقل می نشیند ،عقل بر خود می نشاند

عقل تسلیم  و پذیرای آن است،   اغیار نیست، یار است،  آشنای کامل است، خویش است، خود است،"خود آگاه" است، خداست، حال رضا است، خوشنودیست، رضا مندیست، آرامش دهنده است، تسکین می دهد، سکینه قلبیست، حال بی تشویش است ،حال یقین، است."ایمان" است.نور است.

همه ادراکاتت به این حالت گواهی میدهند .قوای تو، این محبوب عزیز ، حکیم ،علیم و صبور ، این هیبت  "بی بدیل و بی شریک"  را شهادت می دهند

آری گویی "عیسای وجودت" متولد شده و "روح القدس" او را مشایعت میکند . از همان ابتدا آگاه است،  و  با تو سخن میگوید ، از همان ابتدا خود را میبیند که از "صلیب تن و صلیب تعلقات ملکی" پایین آورده شده و نجات یافته است. این عیسا فرزند نجات یافته "خود" است، فرزند نجات یافته "خدا"ست." روح القدس" است  فرزند خداست، از "مریم عشق" تکوین یافته است، پدر این فرزند،" خود" است، "خداست "، در رحم باکره" مریم عشق" تکوین یافته است.

آری ،"پدر" است. " پسر" است. " روح القدس" است و این هر سه یکیست."عشق"است." آگاهی" است. نه زاده شده است، نه زاییده است، بوده است. آمده است که که بگوید بوده است . فنا پذیر نیست. هست و خواهد بود. با زبانی ، چشمی و حالی" وحیانی وتکوینی" بر تو شهود شده است  .

هیچ جایی، برای قیل و قال ، شک و تردید در حی شدگی و وحیانیت خود ندارد . هیچ جهل و تاریکی در هیبت آن ظاهر نیست. همانگونه که در تکوین انگشتان خود شک و تردیدی نداری.و تو خود را از آن  و آن را از تو باز می شناسی و می شناسند. تو حقیقت را نیز  از این حال و حالت را از این حقیقت باز می شناسی . بی هیچ تردیدی. که " من عرف نفسه فقد عرف ربه" حقیقتی وحیانی است .

که تو به آن تکوین می یابی.

هم باطن است .هم ظاهر .هم اول است هم آخر،  هم پیداست هم ناپیدا، صفت مکانی زمانی ندارد، عشق است، آگاهی است،افاضه است. "لم یلد و لم یو لد" است."کوثر" است. رحمان است، رحیم است، پدر است، پسر است، روح القدس است،تو هستی، وجهی از توست، وجهی کامل از خودت.

آری ،  خود را مییابی ، میبینی تو بدون تعین ها و توجهات و صفاتت نیز مو جو دیتی داری. مو جو دیتی آگاهانه از خود.

در این هست شدگی و تکوین، همه ادرا کات و حواس ونیز عاقله وجودت آ رام ،تسلیم وراضی از حال خود می شوند.

از همه احوالات درونی و بیرونی  راضی و مطمئن گردیده ای. به مقام رضا رسیده ای. به مقام یقین رسیده ای. "حق الیقین" را شهادت می دهی.

آری وجهی از خود را می یابی که تصور و ادراک عقلی پیشین  خود را برای شناسایی و انتخاب  آن غیر ممکن می یابی. به خود می گویی چگونه عقل و ادراک و حتی قوای وهم و خیال تو می توانست این وجه و حالت تکوین شده کنونی تو ، که بر تو وارد شده است را تعقل ، تصور و یا تخیل ووهم کند.و آ ن را انتخاب نماید.چرا که آنرا عین ترک عقل جن زده و شیطانی شده می یابی.

به یقین میدانی این ذین ، این پاداش، این آگاهی ، این وحی را  عقل و تشخیص عقلی به تو افاضه نکرده است . این حال بواسطه افاضه عشق در تو تکوین شده است و عقل نیز به طور تکوینی از آن آگاه شده است. که عقل پس از این آگاهی تکوینی به صورت روح القدس مدد کار تو میگردد.و در اولین هوی و دمی که میگیرد

خود را در بستر عشق می یابد و به اذن همان دم عیسای وجودت از مریم عشق

متولد میشود. واین همه خودت هستی.

آری،  این حالت لحظه ای بر تو وارد شده است .که عقل تو  هنر و تخصصش را ترک نموده است و دیگر اسیر عادات  ، تخیلات ،توهمات  و ذهنیات قبلی خود نیست. و نیز دیگر نیازی به بندگی غیر و تصویر سازیهای وهمی، خیالی، جنی وشیطانی نمی بیند. انسی با اغیار و شیاطین که بر او وارد می شوند نمی گیرد، ترک انسانیت کردهو آدم شده است. همان آدم که روز نخست در بهشت بود و بعلت انس با شیطان از آن "بطور تکو ینی" رانده شد. آری ، آدم روز ازل ، آن کودک  وجودت " در رحم مریم عشق" ، رجعت کرده است،گویی از خود برائت جسته است ، پاک و روح القدس شده است و تو خو را در این حال متعین به صفت آگاهی می یابی .

آ ری، اینجا ابلیس مقام جبرییلی و روح القدس بودن را با رانده شدن خود به عقل تو باز گردانده است. تو دیگر انسی با ابلیس که همان مقام انسانی و زمینی و ملکی تو بود نداری، به آدمیت خود باز گشته ای ، خود را در ملکوت وبهشت می یابی در حالی که گذشته انسانی خود را کامل بیاد داری.

این ملکوت ر ا به عین الیقین میبینی. به آنچه میبینی که تکوینی و کن فیکون  خودت است یقین داری.

این مقوله را خارج از دایره زمان که در سیطره تشخیص و وهم عقل است و نیز خارج از مکان  که ادراک عام عقلی و حسیاست، میبینی .

آری ،خود را" مالک یوم الدین"، مکان دار و سکان دار(مالک)، این زمانی(یوم)، و این پاداشی(الدین)، که حقیقتی ملکوتی است به "عین الیقین" می بینی.

در اینجا می شنوی(ادراک می کنی) آنچه را دیده ای. نمی دانی چگونه بگویی که مخاطب تو تا نبیند نمی شنود.

آ ری، اینجا  این چشم و گوش و زبان  بیرونی  که متو جه خارج از خود است بکار نیاید.این اندامها فقط گیرنده اندبدون اینکه" تاثیر دریافت خود" را در تو دنبال کنند.این اندامها فقط ادراک غیر خود را تمرین کرده اند

آمادگی برای دیدن خود را ندارند .این" خود" را دیدن، تمرین میخواهد. تمرین ترکدیدن "غیر خود" می خواهد.

این دیدن، شنیدن و ادراک درونی را عضوی درونی لازم است که از خارج منصرف باشد.

این" دل" می خواهد  ، " قلب" می خواهد . همان"صنوبر ذوالقوسین" را می خواهد که هنر و تخصص اش این بوده که تاثیر کلیه ادراکات بیرو نی تو را بکمک همان دم(هوا) و نفس(هوی) تو که ادامه همان نفخه اول است ،بر قواو جوارح ات منتقل کند.

باید به اندازه همین قاب قوسین، به خود نزدیک شوی ، و از غیر خود منصرف، تا "مالک یوم الدین" را ببینی که خودت هستی.

 

************************

 

آری ، خود را بشناس ،خدا را شناخته ای

خود را نمی شناسی مگر عیسای وجودت را بر صلیب تنت ملا قات کنی

عیسای  خود را بر صلیب نمی بینی مگر بکمک افاضه عشق عیسای قبل از صلیب را ببینی

عیسای قبل از صلیب را نمی بینی مگر عیسای  طفو لیت خودت(پسر) را ببینی و با تو سخن گوید

عیسای متولد شده ((پسر))  را نمیبینی مگر روح القدس وجودت(روح القدس-عقل محض-عقل قدسی و پاک  شده از عادات جنی و انسی)، بر تو ظاهر شود

((روح القدس))،ظاهر نمیشود ، مگر معشوق و محبوب باقی ،این "مریم عشق"وجودت تکوین یابد

مریم عشق را ملاقات(تکوینی) نمی کنی ،مگر وارد وادی مقدس عشق شوی.

وارد وادی عشق نمی شوی ،مگر خود عشق ((پدر))  شوی

خود" عشق "نمی شوی ،مگر ترک غیر عشق کنی

ترک "غیر عشق" نمی کنی، مگر انشاء الله ،یک دم  و یک نفس ، به مدد عشق از عالم ملک منصرفشوی،و قوای خود را منصرف از ملک ملاقات کنی ، جلوه "معشوق درون" را ببینی ، دل و دلبر یکی گردد و هوایدل ( همان یک دم، یک نفس) را  که بین تو و قلب صنوبری ات میگردد ، ملاقات کنی.

اگر این حالت در تو تکوینیابد ، پدر ،  پسر وروح القدس  را ملاقات کردهای که هرسه خودت هستی و اینجا خود را شناخته ای، که خدا را شناخته ای.

 

ناصر طاهری بشرویه.....روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

rroshanaa@gmail.com

searchrroshanaa  in google

http://s5.picofile.com/file/8104904934/13_02.jpg

http://s5.picofile.com/file/8104905018/13_002.jpg

http://s6.picofile.com/file/8183520634/000_002.jpg

 

 

نماینده و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جناب آقای خنیفر...قرآن آیات شیطانی نیست

نماینده و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جناب آقای خنیفر

قرآن آیات شیطانی نیست

قرآن الهام و شعر نیست

 

     بنام جانان  که  موسی را لوح ، عیسی را کلمه  و محمد را قلم  شد. موسی  لوح  را دید ، تورات آ ورد.  عیسی  کلمه  را دید ، انجیل  آورد .  محمد    قلم  را  دید، قرآ ن آورد. هر سه آگاهی محض  شدند وحقیقت را مکتوب کردند. قلب آ نها آنچه را دید تکذیب نکرد.آنها به وادی ایمن وارد شده بودند و رصد می شدند، تا مبادا از آن خارج شوند که رضا مندی، حق است.

     به قلمها بگویید بنویسند.به چشمها و گوشها بگویید ببینند وبشنوند.  به قلبها بگویید قوسین بگشایند . نفخه ای (د می) در راه است.نزدیک و نزدیکتر می شود. به سدره المنتهای ناسوت وجودت که برسد، این بار لحظه ای می ایستد (در همین ایستادن, عقل جبروتی ودیگر ملائک از توان می افتند) ودر حالی که شیاطین انس و جن رانده شده اند   فرود می آید،  قلبت  قو سین  می گشاید، دیدار او را شهادت می دهد و در همان دم همه جوارح ات او را می بینند. خروج از ملک به ملکوت را به عین الیقین می بینی. آ رام و با قلبی ساکن (مطمئنه)  و فارغ از جبروت عقلت (جبرئیل باز مانده است ، سر پنهان شهود برای تو همین فارغ شدگی از جبرئیل است)  در جنت الماوی به اسم" هو" ، صفت  "آ گاهی"  ،  فعلیت محض  "عشق " ،  کلام  " بسم الله الرحمن الرحیم"  و ندای  "اقراء بسم ربک الذی خلق"  متعین میشوی(نبوت). صورت باطنی ایمان بر تو ظاهر می شود  و شهادت می دهی(دیداری قلبی). این صورت و معشوق نورانی به صفت آگاهی وایمان قلبی، همه جا و همه دم با تو همراه می شود.این همان کتاب محفوظ ومکنون است که جامع است ، قدیم و ام الکتاب است .هر دم  بین تو و قلبت حادث  می شود ،  تحویل تو می گردد. قلب مطمئنه  آ نچه را می بیند  تکذیب نمی کند.

     تعجب نکن  .  تمام دریافتهای پنج حس بیرونی  را نیز  بشدت وضعف وبه کیفیت های مختلف در قلب و ضربان قلب  مشاهده کرده ای. این نوع دیدار را یکبار دیگر نیز تجریه کرده ای .آن لحظه که لطیفی بنام عشق را تجربه می نمودی. عشق همان لطیف آگاهی است  که قبلا ، نفس نا آگاه  تو ( که در بند وگرفتار عادات ذهنی بود ) آنرا دیده است. در دم ، از فاعلیت نفس اماره وعادات ذهنی نا آگاهانه ( که همان فعالیت نرونهای آ ینه ای مغز است  و همان شیاطین جنی و  بی صورت است  که همنشین ما انسانها شده اند ) و نیز ازهمراهی شیا طین انسی،  تکویناً  تبری  می جویی  و تسلیم  نفس مطمئنه  می شوی ، اینست آگاهی محض وتکوینی  و وحیانی که وحی از امور خدا وتکوینی"کن فیکون" است ، اینست مسلمانی که همه ادیان، اسلام است(این تسلیم نیز تکوینی است .که زمین وآسمان نیز تسلیم هستند در صراط مستقیم   ، صراطی که بر آن نعمت  جاری است) و این است تسبیح زمین و آ سمان.

     برای اولین  بار آرام و مطمئن خود را متعیین به صفتی (صفت آگاهی) غیر فانی و باقی می بینی .اشک آگاهی از چشمانت جاری می شود.ملکوت عشق را می بینی.این همه دیدن ،  قلبی ،ایمانی، یقینی ، نورانیست (آگاهی محض است و وحیانی است) عقلی ، نظر ی، ذهنی ، الهامی ، شعری و فانی نیست ( آ نچنان نیست که عقل لحظه ای تایید ولحظه ای تکذ یب کند) حالا دیگر فعلیت تو عشق ورزی آگاهانه است .عقل قدسی شده تو انتخاب احسن دیگری ندارد و راضی و مطمئن  است.عالم وآدم را مشغول عشق ورزی می بینی .این لطیفه را فقط عقل قدسی شده تو (روح القدس - جبرئیل امین)  بر جوارح و ادراکاتت با خوشنودی و رضایتمندی  وارد می کند و این همه تو هستی.

     برای اولین بار به عین الیقین ا ز حال خودت  آ گاه هستی و بر حالات بعدی خود ت  انتظار وشهودی آگاهانه داری.  در حالی که گلی هستی در بوستان آ فرینش ، خود ر ا عطر لطیف وجانانه ای می بینی که از مکان وزمان ودنیای محدود و حدید گل مُلکی ، به لا مکان ولا زمان و دین  و حقیقت ملکو تی ، رایحه تکوین  می یابی (مالک یوم الدین  را شهادت می دهی)  که این همه خودت هستی. شرحه صدر بر قلب تو تکوین شده است. انبساط  قلبی پیدا کرده ای ، خود را سبک بال و لطیف می یابی . اکنون همه ادراکات و قوای تو ، همان ملائک وجودت ،  جنود آگاهی و نورهستندد. که در خدمت جبرئیل عقلت می باشند  واین همه قوای قدسی در هیبت روح القدسی شدید القوا ، می آ موزند تو را آ نچه نمی دانی. آموختنی از سر حضور و شهود به مدد شدید القوا ( نفس مطمئنه) که خودت هستی ،این است آن فراوانی و کوثری که به توعطا شده است ، اینست چراغ علاءالدین وغول مطیع تو،که ا ین هردو خودت هستی ،اینست قالیچه حضرت سلیمان، که سلیمان و قالیچه خودت هستی، و اینست لوح ، کلمه و کتاب ،که این همه خودت هستی.(در ادامه بیان خواهم کرد) .

     اینجا خود را بر عرش اعلی می بینی (عرش همان فرش است که به مدد شدید القوا تور و حجاب از رخ آن برداشته ای)  همه فرشیان را نظاره می کنی ،جسمت را می بینی، که  به  صورت تکه های نان میخورند وجانت را ،که بصورت جامهای شراب مینوشند.  درعرش ، .زمین وآسمان (ملک و ملکوت) را تسبیح گو و به عشق ورزی مشغول می بینی  . هر فعلی را که از نعمت آن  بیشتر آگاهی داری برایت عاشقانه تر ، جانانه تر  وآرام جان افزا تر است . فا عل آگاه  تسبیح دل و دلدار می کند. عشق آگاهانه  عشق تکوینی  است. عشق تکوین شده  لوح ، کلمه وکتاب است.  آگاهی محض است . عشق که تکوین یابد ،همه عادات ذهنی ما را می رباید  و عقل را قدسی می کند. گویی چون نیست شدی ،عشق هست میشود و تو به عشق هست می شوی  و تو عشق می شوی و اینجا عشق تکوین شده است. آری این همه خودت هستی که " کن فیکون"  شده ای.

     حوریان و غلامان لوء لو ء صفت را (متعین به مروارید آگاهی) می بینی که عشق می ورزند و جام های شراب طهور(عشق آگاهانه) را دست بدست می کنند و می نوشند. اینجا دیگر شیاطین بالفضول  انس وجن، همان عادات شبیه سازی شده ذهنی و وهمی (شیطانی) و همان تحریک پذیری نرونهای آینه ای ، بر آنها نفوذی و ورودی ندارد.اگر چه قبلا از ابواب ادراکات  بر  همه آنها وارد می شد، ولی اکنون نور و شهاب آگاهی   شیاطین بالفضول را می رباید و می راند.

     آ ری اینجا وادی حق الیقین است .حق را به یقین می بینی . یکباردیگر او را، نا آگاهانه ،  دیدی  و عشق نا   آ گاهانه  بر تومتجلی شد. در حالی که شیا طین بالفضول انس و جن  ، مانع از نزول حقیقت عشق ، بر تو می شدند.

     لیکن این بار ،  به مدد شدید القوا ، متعین به صفت آگاهی شده ای ،عشق فعلییت محض تو شده  است. این بارعشق با کلمه"بسم الله الرحمن الرحیم" بر تو متجلی شده است. بنام الله (هو)، قابل "الرحمن" و فاعل " الرحیم" شده ای. شیا طین بالفضول انس وجن  دیگر مارج های آتشی بیش  نیستند . که در مقا بل "هو" ی   تو مخلو قیتی  ندارند  و ربوده و رانده میشوند( اینست عصای مو سایی و نفس مسیحایی) که این همه تو هستی.

            آری اینجا سدره المنتها است. اینجا همه شاخ وبرگهای وجودت،همه جوارح ات به آن که میرسند اسم وصفت خود را ترک می کنند و به فعلییت محض تبدیل می شوند. از عرض و فرع به اصل می رسند. اینجا نز دیک جنت الماوی است.همانجا که اگر وارد شدی وشاهد شدی  در باز گشت به جوارح ات ، وارد باغهای بهشت می شوی که نهر های حیات در بستر آن جاری اند. گویی از زمین به آ سمان ، از ظلمت به روشنایی ،   از ملک به ملکوت ،  از فرش به عرش  و از  عالم شاهد به عالم غایب وارد شده ای. به دیدار غیب شهادت می دهی. در حالی که یقین  داری خواب و فراموشی تو را فرا نگرفته است. اینجا  سکینه قلبی دار ی و به مقام رضا و رضایتمندی رسیده ای ، آ گاهی محض شده ای . اتحادی عاشقانه و آ گاهانه  با خود یافته ای. نفس تو و نفس رب تو یکی شده است. ناظر و منظور خودت شده ای . به لایموت و ازلی و ابدی بودن خودت شهادت می دهی. لاهوت تو با ناسوت تو به لذ ات روحانی و عشق ورزیهای آسمانی و ملکوتی می پردازد.

             از تولد و مرگ رها شده ای ،"لم یلد و لم یولد" شده ای.همه صفات و قوای تو کامل شده است .خود را متجلی به صفات حق می بینی.

             عیسای نجات یافته و نجات دهنده شده ای.جسم زمخت خود را به اشکال مختلف و کثیر درعالم ملک و کثرت می بینی که همان نان عیسایی است و دست به دست می کنند و به همه می رسد .  جان  لطیف خود را می بینی که  در جام های مسیحایی عشق و آگاهی ، در میان همه مخلوقات میچرخد  و  می نو شند.

             آری اینجا مسیح تو هستی. از نفخه روح القدس وهم آغوشی و اتحاد روحانی و ملکوتی "مریم عشق"  و "فاعل آگاهی"  تکوین یافته ای .

     اینجا اتحادی با جان اشیاء داری،هر لحظه با یکی از آیات هستی، به عشق ورزی آگاهانه می پر دازی و زبان حال آنها می شوی. سلطان ملک و ملکوت شده ای .الهه زمین و آسمان شده ای. هر لحظه بصورت فرشته ای نجات بخش با یکی از آیات ملک به نجوا مشغول می شوی.

     خود را می بینی که از چاه بلا و گرفتاری و بخل و حسد وطمع برادران همنوع ات نجات یافته ای و یوسف ملک تو هستی.

      آبها را  می بینی که همه نا پاکی ها را می شویند و همه آتش ها را خاموش می کنند همه زشتی ها را زیبا و همه مرده ها را زنده.

     خودت را می بینی که موسی شده ای و دیگر غم ظلم و ستم فرعونیان نداری و قوی و مطمئن در مقابل لشگر عظیم ظلم و بیدادگری توان ایستادن داری و لشکریان ظلم و ستم را دنبال خود تا آبهای نیل می کشانی و آ تش ظلم و فتنه آنان را در آبهای نیل خاموش می کنی.

     انسانها و جانوران را می بینی که گرفتار جهل و فساد شده اند وبه لهو و لعب مشغولند. برخی از آنها که آگاه ترند نجات می یابند و به ملکوت نزدیکتر می شوند. آنها را در کشتی پیامبران می بینی .کشتی نوح می سازی و طو فان نوح بپا می کنی . 

             دراینجا همه رنگها بی رنگی است. همه جمال ها جلال اند.همه اسم ها کلمه،همه صفات آگاهی وهمه افعال عشق اند که خداوند کلمه است ،عشق است،  آگاهی ونور است در همه اشیاء. همه اشیاء او هستند(که یکی هست و هیچ نیست جز او) و همه او هستیم ، از او هستیم ، و به او بر می گردیم. او اول است، آ خر است،  ظاهر است ، با طن است  و این همه تو هستی   . خود را بشناس او را می شناسی.

             اینجا هر شیئی ملک  و ملکو تش را در کنار هم  و بدون کوچکترین فاصله ای از هم شهادت می دهد. هر ملکوتی مالک و سلطان ملک خویش است و خویش را به رصد و قضاوت می نشیند و می نشاند.

             لحظه  رودررو شدن بهشت و جهنم است. متوجه می شوی آ ن عادل رحمان و رحیم خودت هستی، حاکم و محکوم  و دانای حکم خودت هستی ." مالک یوم الدین "خودت هستی .

     هر انسانی با نامه اعمال خویش در مقابل ملکوت خود که نفس مطمئنه است حکم می شود. اکنون لحظه حسابرسی نفس مطمئنه از نفس اماره است ، یک نفس کل بیشتر موجود نیست که اکنون مطمئنه است و از اماره بودن قبلی خود آگاه است  و از همه اعمال ونیات جوارح خود آگاه است و خود نامه اعمال خود را می خواند،  خواندنی ازسر دانستن . در اینجا  قاضی و متهم  یکی است و این همه را جوارح ات شهادت می دهند . که این محکمه و این حاکم  و حکم آن ، همه تکوینی اند.  پاداش آن نیز تکوینی است یا  مرده ای قبل از اینکه بمیرانند تو را و به ملکوت ، خود آ گاه ، وارد می شوی و وعده بهشت را حق مییابی و یا به ، خود نا آگاه، بر می گردی و وارد ملک می شوی ،ملکی می شوی . آنگاه می میرانند تو را و همدم  مارجهای آتش و شیا طین انس و جن می شوی تا نجاتی دیگر، که تو از او هستی و به او باز می گردی.

             قصه های ملکی حدیث نفس اماره است  و قصه های ملکوتی حدیث نفس مطمئنه . قصه های ملکی حدیث غصه های اسارت در ملک  و همراهی با شیا طین انس وجن است و قصه های ملکوتی حدیث رهایی از ملک و برائت از این شیاطین.  آنجا حدیث خواستن است . اینجا حدیث شدن است. قصه های ملکی را، آنکه اسیر غم وخسران عادات ذهنی و شیاطین وجن های موهوم  است باور می کند و قصه های ملکوتی را آ نکه از غم و هجران نجات یافته و صفاتش بر او تجلی یافته باور دارد. آن حدیث زلف یار است  و این حدیث جام باده . آن حدیث کو چه و بازار است و این حدیت هفت آسمان . آنجا حدیث گناه کبیره و صغیره و حرام و حلال و جنگ هفتاد و دو ملت است ،اینجا حدیث حوریان و غلامان و میوه های پاک و شراب طهور . آنجا می شنوی و می خوانی و  می گویی . اینجا می بینی و شهادت می دهی. آنجا قال است، اینجا حال است. آنجا تو حق  را می جویی، اینجا حق تورا می جوید .

     اگر این مارجها ی آتش  را که مخلوق نیستند خاموش کنی و تنت راهیزم این شیاطین انس و جن نکنی ،موت قبل از موت می کنی این ملک را ملکوت، این جهنم را بهشت می  یا بی .

     در ملکوت گردش کن و اسرار را ببین خود را بشناس و خدا را  بشنا س و بعد خود قیامت بپا کن و حکم بده وسپس  پیامبر ت را بفرست تا خبر دهد  که این همه خودت هستی .                 عاشق حقیقت را به صبر توصیه می کنم .برای کشف حقیقت به حق بیندیش و از حقیقت بگو و از حقیقت  بنویس  نه از حامل حقیقت که چون تویی بیش نیست ، که خود را شناخته است که حقیقت را شناخته است.

 والسلام.

ناصر طاهری بشرویه...(روشنا)

 9/ 5/1387

http://s4.picofile.com/file/8182542292/000_001.jpg

نماینده و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جناب آقای خنیفر...قرآن آیات شیطانی نیست