عشق ناگفته نویسد

                                           

            کلیک کنید...صدای روشنا .(آزمایشی)..متن قدیمی است.تغییر یافته                               


(عشق  ناگفته نویسد )


عشق اقراء بسم رب کبریاست

عشق آغاز

تمام جلوه هاست

عشق بحر است

عشق ساحل،

عشق موج

عشق خاک است

عشق صحرا،  عشق فوج

عشق معنا

 جمله صورتها از اوست

عشق دریا 

جمله ماهیها در اوست

عشق ابر است

عشق باران عشق شط

عشق آب است

 عشق دریا عشق بط

عشق تلخ است

عشق شیرین

عشق شور

عشق رنگ است

 عشق رنگین

 عشق نور

عشق آمد

تا که بیدارت کند

غم رها کن

تا که هوشیارت کند

عشق نام هرکه

روحانیست او

عشق نور هر چه 

نورانیست او

عشق بال است

عشق بالا،  عشق اوج

عشق قصر است

عشق بارو،  عشق برج

عشق آن عاشق

 که او، ازغم رها ست

عشق  معشوق است

کو،  بی مدعاست

عشق دانه

عشق غنچه،  عشق گل

عشق لاله

عشق سنبل، عشق مل

عشق پیدا نیست

 پیدایی در اوست

عشق شیدا نیست

 شیدایی از اوست

عشق معبد عشق فکرت

عشق  هو

عشق گرما، عشق حالت

 عشق خو

عشق هم اول هم آ خر

 هم وسط

عشق ناگفته نویسد

خط به خط

عشق زیبا، عشق دیبا

عشق روح

عشق موسا،

عشق عیسا

عشق نوح

عشق وحی است

عشق قرآن، عشق حد

عشق جوهر

عشق دفتر، عشق مد

 

ناصر طاهری بشرویه......روشنا

http://s1.picofile.com/file/6230667002/03_Heavens_Caravan.mp3.html

 

من نور از نور آورم

روی این لینک کلیک کنید


من نور از نور آورم


آمد آن دل

در برم

با آن دو چشم

دلبرم

بنشست چندی

در برم

بگذاشت بر دامن

سرم

بر دامنش روییده ام

مهرش شده

بال و پرم

روح مسیحایی شدم

بر بام هستی می پرم

دیریست

 بی پر بوده ام

هم کور و

هم کر بو ده ام

گه خشک و

گه تر  بوده ام

دا یم بر این

 سر بوده ام

امروز بالم

 پر زنم

سیمرغ را

 من ره زنم

بی خویش شو

 تا سر زنم

درپیش شو

 بر شه زنم

 "موسی" ی

 عمرانی منم

 "عیسی" ی

نصرانی منم

ماه شبستانی منم

1HCAD5OO5NCAHMJT77CAM2KD4PCAP8LY1VCAF8SOWACAH1YJHJCAX32TPACAZH9160CAH2NGLUCA8D11E1CA2T2D33CAXZ14K9CA7CXZ8UCA3INISYCA00MRGOCA2RBYMTCAE8X6DZCA0BYUQFCA7UWQ2Y.jpg

خورشید

نورانی منم

من نور

از نور آورم

از خاک

معمور آورم

بر تاک

 انگور آورم

میسور

در سور آورم

ساقی منم

صافی منم

وافی منم

باقی منم

در مشق

دانایی منم

  در عشق

آگاهی منم

عشقت دهم

شور ت دهم

مهرت دهم

 نورت دهم

من لوح

محفوظت دهم

من قول و

مکتوبت دهم

روح القدس

 روح الامین

من بال و

 مامورت دهم

 

ناصر طاهری بشرویه.....روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

Rroshanaa.mihanblog.com

Rroshanaa.persianblog.ir