بیوگرافی روشنا(6)-ارجاع دادخواهی به رهبر قانونی جمهوری اسلامی ایران

1-(حضور مدیر عامل محترم  شرکت مهندسی و توسعه نفت جناب آقای نادر ق*****-)


1-(حضور مدیر عامل محترم  شرکت مهندسی و توسعه نفت جناب آقای نادر ق*****-)

2- (حضور محترم آقای خ**** ریاست محترم هیئت بدوی)

با سلام و احترام

( ارسال این نامه به تمامی  رسانه های مجازی و رسمی مجاز است)

موضوع: ادامه مکاتبات و اعتراضات بی نتیجه ناصر طاهری بشرویه و بیوگرافی روشنا

بدینوسیله ، ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به سمت مدیریت عامل شرکت متن ، اینجانب ناصر طاهری بشرویه کارمند رسمی شماره 505468  و شاغل در آن مدیریت بعرض میرسانم:

1-    از سال 1356 بعنوان دانشجوی کارمند پیمانی و بورسیه نفت  و در استخدام و جزو خانواده شرکت ملی نفت ایران محسوب میشوم(34 سال).پرونده استخدامی من  بدلیل تغییر حکومت از طاغوتی به ظاهرا اسلامی نمونه مستند و شایسته ای شده است از نحوه برخورد وعملکرد اسلامی مدیران، دولتمردان و متولیان این حکومت با استعداد  فرزندان مسلمان در ایران اسلامی.که برای آگاهی از چند و چون آن لازم است پرونده و مکاتبات بنده با مدیران اسبق را دلسوزانه و مسئولانه بررسی نمایید و اگر آنرا امحا نموده یافتید به سایتها و وبلاگهای مراجعه و بخشی از آن را با جستجوی - نام و نام خانوادگی من به اضافه واژه شرکت نفت  -   مطالعه فرمایید که تحت عنوان بیوگرافی ناصر طاهری بشرویه در فضای مجازی منتشر شده و اسناد آن در صورت ادامه وضع بر همین منوال بزودی منتشر

خواهد شد تا باعث افتخار متولیان امر شود.  و نیز عبرتی برای فرزندان آینده این مرز و بوم،  تا تکلیف خود را برای زندگی در آب و هوای سیاسی و اجتمایی ایران آینده ، بیشتر بشناسند.

2-    با توجه به عرایض بنده در بالا، بدون اینکه بیشتر وقت گرانبهای شما را بگیرم و در یک جمله عرض میکنم- امنیت مالی و شغلی و اداری استخدامی من بخاطر آنچه در طی سالها بر من روا داشته اند زیر صفر است- . و با توجه به

بحرانهای مالی و اقتصادی و نیز روانی که بصورت عام در جامعه ایران امروز ما جاریست . و از آنجایی که حقوق و مزایای بنده ماههاست قطع میباشد - نه آقای س***** مدیر عامل قبلی و نه آقای ر**** مدیر مهندسی نفت و نه هیئت بدوی تخلفات خود را مسئول قانونی دستور به مسدود شدن حقوق من نمی دانند و نیز هیچ کس نه لازم میداند و نه مسئول در اینکه موارد اداری و مالی اعمال شده در پرونده من را رسما و کتبا به من ابلاغ کندو نیز حتی ---احکام صادر شده قضایی برای بنده---- را برایم ابلاغ کتبی و ارسال نمی کنند !!!!!!!تا حق  اعراض و پیگیری قانونی و حقوقی آن برایم محفوظ گردد.!!! لذا بنده مجبور شده ام و نیز مجبورم تمام مکاتباتم را در رسانه ها ی مجازی که- هزینه ای برایم ندارد- منعکس کنم تا حد اقل ، صدای فریادم را بلندتر به گوش متولیان رسانده باشم . لذا این نامه و نیز مکاتبات بعدی من با جنابعالی و دیگر مدیران تا  زمانی که اوضاع بر همین منوال بچرخد،  در رسانه ها منعکس خواهد شد و من از این بابت تا احقاق حقوق بجد تضییع شده ام از پای نخواهم نشست .  و در صورت  ادامه این وضع، آقای آیت الله خامنه ای رهبر قانونی جمهوری اسلامی ایران را که سالهاست چشم عدالت پروری از ایشان باعث شده صبر و تحمل را  پیشه خود سازم ، در مکاتبات بعدی خود نیز مخاطب دادرسی قرار خواهم داد . به امید اینکه گشایشی در راه باشد . انشاالله -

توضیح:          در طی این دو هفته اخیر که جنابعالی مدیریت عامل شرکت متن را قبول فرموده اید . ترجیح اخلاقی و رفتاری بنده  این بود که از طریق صحبت تلفنی ادای احترام و تقاضای رسیدگی سریع به وضعیت حقوقی من و خانواده ام را به شما ابراز کنم.  ولی نحوه پاسخگویی مسئولین دفتر جنابعالی بخصوص  در روز سه شنبه 13 تیر 91 بگونه ای نا محترمانه بود ( خانم ف*** جوابگو نبود- خانم ط**** و ن*** و آقای با*** به کمک آنها در جواب دادن به من نوبت گرفته بودند تا مبادا در انجام وطیفه قصور کرده باشند و قطع می کردند). و از قول جنابعالی پیام میدادند که شما گفته اید که حاضر نیستید تلفنی 5 دقیقه ای عرض ادب و تقاضای من را بشنوید. لذا این نامه مکتوب گردید. در پایان لازم میدانم به اطلاع جنابعالی  برسانم:

پرونده روز بهداری من نیز نشان میدهد که همسرم در جریان عمل جراحی قرار گرفته و نیز همین سه شنبه نوبت عمل جراحی بزرگتری را در پیش دارد که اگر به وضعیت حقوقی من رسیدگی نشود .... ونیز دختر ارشدم باید 22 تیر برای مرحله دوم عملی امتحان فوق لیسانس معماریش که مرحله اولش قبول شده به تهران بیاید .

و خودم نیز باید طبق نظر پزشک شرکت نفت عمل جراحی بر روی  ستون فقرات انجام دهم که یکسالی است

نتوانسته ام آنرا عملی سازم. و ترجیح داده ام  احتیاط کنم -پرونده آن قبلا ارسال شده است-

والسلام.                                                                                  با تشکر:  ناصرطاهری بشرویه


جمال عشق را گر خود ، تو بینی

جمال عشق را گر خود تو بینی

 

***

بهوش،

 هان! ای پسر،

عمرت به سر شد*

تو را، روز و شبت

دائم هدر شد*

به دل آهی بزن،

دل در به در شد*

گهی گوش و

گهی چشم،

گه چو سر شد*

خرابات  دلت،

کو ثر، بپا خیز!*

به دستش باده و،

ساغر، بپاخیز!*

شراب عشق،

بر مجمر، بپا خیز!*

به پایش پیر و،

هم رهبر، بپا خیز!*

"خراباتیست دردل ،

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن ،

 دل زیر و رو کن"*

بیا ای عالم،

از علمت سفر کن*

بیا زاهد، تو

از زهدت حذر کن*

بیا عارف،

زعشقت غم به درکن*

بیا عاقل، تو

عقل از عشق تر کن*

بیا کافر،تو

ازکیفر نیاندیش*

بیا مومن ، تو

دل را هی نکن ریش*

بیا عابد،

نرو، هی پیچ در پیچ*

بیا ای پیر،

تا کی رفته درکیش*

"خراباتیست در دل ،

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن ،

 دل زیر و رو  کن"*

بیا ای شور،

درعشرت اسیری*

بیا ای سور،

خود محنت پذیری*

بیا منصور،

نصرت را حصیری*

بیا معشوق،

در عاشق نمیری*

"خراباتیست در دل ،

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن ،

 دل زیر و رو کن"*

جمال عشق،

 خود عشرت،

بپا خیز*

جمال عشق،

 خود مکنت،

بپا خیز*

در او وحدت،

 دراو کثرت،

بپا خیز*

دراو فکرت،

در او شهوت،

بپا خیز*

بیا ای علم ،

از کثرت رها شو*

بیا ای عقل ،

در حیرت رضا شو*

بیا ای زهد ،

ازعزلت جدا شو*

بیا حکمت ، تو

برعقلت دوا شو*

"خراباتیست در دل ،

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن

  دل زیر و رو  کن"*

جمال عشق، پرهیبت

بپا خیز!*

در او حکمت ، در او حیرت

بپا خیز!*

از او ساغر،  از او مجمر

بپا خیز!*

هم او دفتر ، هم او کیفر

بپا خیز!*

جمال عشق،

کی!

 تن را رها کرد!*

تو را رهبر شد و

 کوثر عطا کرد*

تو کی آگه شدی،

او خود ندا کرد*

قلم را جوهر و

صورت به پا کرد*

"خراباتیست در دل

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن

 دل زیر و رو  کن"*

جمال عشق را

گر خود  توبینی*

ز خود وا می رهی

خود را نبینی*

"دم"ت عشق و

 "دل" ت عشق و

" تن"ت عشق*

همه ذرات عالم

عشق بینی*

خرابات دل تو،

جمله حور است*

همان جا

 وادی قدسی و

نور است*

دلت موسا و

عیسا ومحمد*

تو را سیمرغ و

کوه قاف وطور است*

"خراباتیست  در دل

 های و هو کن"*

"لبی بر می بزن

 دل زیر و رو کن"*

 

ناصر طاهری بشرویه...روشنا*

پیامبر عشق و آگاهی*

Search rroshanaa  on google

 

http://s3.picofile.com/file/7418423652/4302.jpg