من به عشق احیا شدم آن عشق عیسا یم نمود

من به  عشق احیا شدم

آن عشق عیسا یم نمود

***

*کس چه می داند

*که در دل،

*آتشی برپا نبود

*قطره ای،

*از عشق نوشیدم

*دلم گرما نمود

*کس چه می داند که

*یارم عارف و

*ترسا  نبود

*ساقی میخانه را دیدو

*ره خم ها نمود

*کس چه می داندکه

*شیرینی و

فرهادی نبود

*باده ای

چرخی زد و

*شیرین و

فر هادی نمود

*کس چه می داند که

*لیلی عاشق و

شیدا نبود

*خلوتی

در قلبش افتادو

*رخش لیلا نمود

*کس چه میداند که

*مجنونی

در این صحرا نبود

*لیلی مستانه ای،

*مجنون ره صحرا نمود

*کس چه میداند که

*در دشت و دمن

*گلها نبود

*آتش مهری

*چو پیدا شد

*همه گلها نمود

*کس چه میداند که

*یارم  نامی و

رسوا نبود

*جام می

*در دستش افتادو

*دلش،

سودا نمود

*کس چه می داند که

*توراتی و

مو سایی نبود

*عشق لوحی گشت و

*موسا را،

کلیمایی نمود

*کس چه میداند که

*انجیلی و

عیسایی نبود

*عشق عیسا گشت و،

*مریم را،

اهورایی نمود

*کس چه میداند که

*پیغامی و

قرآنی  نبود

*بر قلم افتاد عشق،

*احمد،

هم آوایی نمود

*کس چه میداند که

*نامی از من و

یحیا نبود

*عشق،

آگاهم نمودو

*حال من احیا نمود

*کس چه می داند

*که یحیا،  جز من و

عیسا نبود

*من به عشق

احیا شد م

*آن عشق

عیسایم نمود

*کس چه می داند

*که  منجی جز تو و

 جز ما نبود

*روشنا آمد

بگوید

*عشق غوغا

می نمود

***

*ناصر طاهری بشرویه...روشنا

*پیامبر عشق و آگاهی

rroshanaa@gmail.com

*http://rroshanaa.mihanblog.com

http://rroshanaa.persianblog.ir

rroshanaa.blogfa.com

rroshanaa.iranblog.com

rroshanaa.parsiblog.com

rroshanaa.wordpress.com

 

عاشق بشو دوباره، یه بار فایده نداره

عاشق بشو دوباره،

یه بار فایده نداره

***

*دویدم و دویدم ،

*رو تپه ها پریدم

*هر جا بلندی دیدم،

*تو حفره ها پاشیدم

*دویدم و دویدم،

*به آتیشا رسیدم

*رو آتیشا پریدم،

*رو شعله ،

آب پاشیدم

*دویدم و دویدم

*به دریا ها رسیدم

*میون آب پریدم،

*آبو یه جا  بلعیدم

*دویدم و دویدم ،

*به سبزه ها رسیدم

*تموم سبزه ها رو

*بیخ و بن اش بریدم

*دویدم و دویدم

*به جنگلا رسیدم

*درخت و جنگلارو

*یکی ،یکی بریدم

*دویدم و دویدم ،

*تو بیشه ها  خزیدم

*بسی درنده دیدم،

*گوش و سرش بریدم

*دویدم و دویدم

*به حیوونا پریدم

*با آدما تنیدم

*سراشونو  بریدم

*پریدم و پریدم

*ماه و ستاره دیدم

*ماه و ستاره ها رو،

*از آسمونا چیدم

*پریدم و پریدم

*به کهکشون رسیدم

*کرات کهکشون رو

*ازاون بالاها چیدم

*دویدم و دویدم

*دیگه چیزی ندیدم

*"فکر نکنین اینا رو

*با کینه سر بریدم

*اونارو،

راضی کردم

*با دلنوازی کردم

*عاشق بودم بدونم

*چرا زنده بمونم"

*اونجا سرک کشیدم

*اینجا الک کشیدم

*دیدم که پا ندارم

*یه ذره نا ندارم

*نه سر دارم،

نه سینه

*تو دستام،

 یه "زمینه"

*زمینو آبش کردم

*اونو سرابش کردم

*دیدم که دست ندارم

 *یه حوری ام  ، بیدارم

*خودمو ،تو نورا دیدم

*به سر تا پام خندیدم

*عاشق شدم دوباره

*عاشق شدن، "بهاره"

*حالا چشامو می بندم

*نگی، که خالی بندم

*نوره میاد سراغم

*مکث میکنه دماغم

*نورو، تو قاب میگیرم

*قابو ،حباب می گیرم

*قابه، پر از نور میشه

*هی، نوره،

پر نور میشه

*باز نوره،

پر شور میشه

*باز همه چیز،

جور میشه

*همه رو،

تو قاب می بینم

*نه خواب،

که ناب می بینم

*بلند میشم دو باره

*میخوام بگم ،یه چاره

*آخه،

اینجام بهاره

*ولی فایده نداره

*بهار سبز ایرون

*همه آدماش، تو زندون

*زندونه در نداره

*زندونباناش، بیکاره

*زندونیاش، یه باره

*منتظر بهاره

*بهار شاد و خندون

*دیگه کسی رو نرنجون

*پلیسا،  تو خیابون

*چماقا، تو دستتون

*خواهرتو ،نترسون

*آخر،

 میشی پشیمون

*ای حاجی ولنگون

*دست بردارین،

از ایمون

*پا نذارین ،تو ایوون

*سر نکنین تو تمبون

*تو رو خدا ،

رییس جون  ،

*دست بردار،

 از این ایرون

*بسه ،دیگه

  نسوزون

*مارو،

 اینقد، نجزٌون

*عاشق بشو دوباره

*یه بار ، فایده نداره

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

2/5/90

http://rroshanaa.persianblog.ir

http://rroshanaa.mihanblog.com

rroshanaa@gmail.com

 

قطره از باران عشقت بر دلم دریا کنم

قطره از باران عشقت

بر دلم دریا کنم

***

*جام می پر کن

که خواهم

*در دلم، غوغا کنم

*جلوه ای از روی ماهت،

*در دلم مینا کنم

*تکیه بر آن شانه هایت،

*قهر از این غمها کنم

*گرمی آغوش  مهرت

*مأمن و مأوا  کنم

*باده از مهرت بنوشم

*عقل ، بی پروا  کنم

*شانه بر زلفان مستت

*بوسه بر لبها کنم

*جام می پر کن که خواهم

*پشت بر بتها کنم

*جامه ای سیمین بپوشم

*غسل در میها کنم

*قطره از باران عشقت

*بر دلم، دریا کنم

*گردشی با روح و جانت

*در دلم، سودا کنم

*جام می پر کن

که خواهم

*روی بر صحرا کنم

*کوه و دشت و صخره ها را

*جلوه از گلها کنم

*مطربان مستانه خوانند

*شور در نی ها کنم

*نغمه در مرغان دریا

*بلبلان، شیدا کنم

*جام می پر کن که خواهم

*زهد را رسوا کنم

*کوی مجنون پا گذارم

*سجده بر لیلا کنم

*دست وامق را بگیرم

*جانب عذرا کنم

*شرحه ای در سینه آرم

*واژه را معنا کنم

*جام می پرکن که خواهم

*عشق را شیوا کنم

*شیوه از می ها بگیرم

*سور در غمها کنم

*شور در دلها نشانم

*مهر بر جانها کنم

*نور در ظلمت فشانم

*"روشنا"، بر پا کنم

***

*ناصر طاهری بشرویه...روشنا

*پیامبر عشق و آگاهی

1/5/90

http://rroshanaa.persianblog.ir

http://rroshanaa.mihanblog.com

http://rroshanaa.blogfa.com

rroshanaa@gmail.com