"هفت سین" ات را بچین در بزم عشق طور سینین وعده گاه آدمی ست.

"هفت سین" ات را بچین در بزم عشق

طور سینین وعده گاه آدمی ست.

 

***

ای عزیزان ،

"عشق" امری باطنی ست

رمز "وحی" است و

حروفی خواندنی ست

قاری قرآن،

حکیم القدس بود

هان: که روح القدس،

عقل آدمی ست

خیز و عقلت را

به عشق قدوس کن

تا ببینی عشق،

امری خواندنی ست

لوح قدسی،

لوح جان آدمی ست

حرف عشق است و،

صدایش دیدنی ست

صوت عشق و صوت جان ما،

یکی ست

کی خفی باشد ،

که شور آدمی ست

کی هوای عشق،

از دل رفتنی ست

آدمی از عشق ،

حی و ماندنی ست

آیه های وحی و

نورانی ست عشق

هر چه جز عشق است،

جهل آدمی ست.

خیز و غیر از عشق،

خالی کن سرت

تا ببینی عشق،

دیو آدمی ست

دیو آدم،

در علاء الدین، اسیر

رو حباب دین شکن،

عشق دیدنی ست

عشق حور است و

جمالی دیدنی است

عشق شور است و

صدایی ماندنی ست

آدمی عشق است

اندر یک حباب

عاقبت کار حباب

بشکستنی ست

گر حبابت بشکند،

اختر شوی

اختران بینی،

پری و آدمی ست

آن حباب تو،

صفات دانی است

خود چه دانی،

بی صفت ،"خود" ماندنی ست

بی صفت ، تن

در حریم مادر است

بی سر و عقل و دم است و

بودنی ست.

بوده ای خود این چنین،

قبل از جنین

هان: چرا گویی که

این من مردنی ست.

ای که هردم،

زنده گردی دم به دم

یکدمی بی" دم" شوی،

"دم" دیدنی ست.

گر بدانی،آن"دمی"

آدم شوی

همدم "دم"،

روح و جان آدمی ست.

دم " الف لام"و

کتابی مثنوی ست

حرف تعریف است و

رمزی معنوی ست.

مثنوی معنوی،

شمس و قمر

هفت سین این مثانی

چیدنی ست

"هفت سین" ات را

بچین در بزم عشق

طور سینین

وعده گاه آدمی ست.

جلوه گاه آدمی

عشق است و بس

عشق،

آخر سجده گاه آدمی ست.

آخرین مسجود و ساجد

خود یکی ست

بوسه بر خود میزنی

خود دیدنی ست

آگه از خود می شوی

ای جان من

وین خود آگه

بهشتی ماندنی ست

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

30/7/91

http://s2.picofile.com/file/8101244850/313_95.jpg

http://s4.picofile.com/file/8101244900/313_095.jpg

http://s5.picofile.com/file/8113107950/313_0095.jpg

http://s5.picofile.com/file/8134403484/313_00095.jpg

http://s5.picofile.com/file/8145726534/505468rroshanaa.jpg

http://s5.picofile.com/file/8173212600/313_000095.jpg

http://s6.picofile.com/file/8209539984/313_000095.jpg

*******

تکوین تو به  طور سیناء

( طور سینین)

تکوین تو به طائر سدرة المنتهی

تکوین تو به سنم

 همانا : صنم ملکوتی

همانا: احسن الحال

همانا: زبور قدسی

تکوین به "لم یکن له کفواً احد"

***

آری:

در  مصیر

حم. عسق" "

و تکوین به

عشق و آگاهی

بحق  "سلامت" خود را .

آری :

" س " را

ملاقات میکنی.

 منصرف از

 تما می صفات و تعینات شده ای.

عقل تو

تسلیم"،"

آ ری :" س"،

قلب تو

سلیم"،"

آ ری:"س" ،

نفس و نفس(دم) تو

 مطمئن، آرام و

 "سکینه"

آری:"س" ،

طین  ، طینت ،

 مزاج

 و نفسهای تو

خالص و زلال و روان  و بی طغیان (ط)

همانا:

تسنیم""

آری:"س"

میشود.

بر  این

خوش صیرتی  ،

 خوش ذاتی ،

بی طغیانی(ط)

 خوش نفسی

همانا: بر این

"سنم"

آری :

"س"،

سبحان

آری :"س"، 

سجده" ."

آری :"س"،

  درود و

سلام"،"

آری:"س"

می کنی.

بر دستان و

 آستان 

سنم ملکوتی""

 بوسه میزنی.

  برقدر و منزلت تمام جوارح خود،

 آگاهی عاشقانه و

علم الیقین

 می یابی.

اشک آگاهی،

 از چشمانت جاری میشود.

آری:

اینچنین  در 

محراب عشق و آگاهی،

بر   تربت پاک  خود،

هما نا :

 طین   و طینت سالم  خود،

صلات و صلوات  میگویی.

" سعه صدر "

آری: "س"،

 می یابی.

با صدق و خلوص ،

  و عاشقانه،

در زمره

مخلصین له الدین حنفاء" "

تکویناً

تجسم عشق""

 می شوی،

همانا:

معشوق حی و باقی را،

ساقی جانانه را،

راضیةً مرضیةً،

به عین الیقین شهود میکنی.

حق الیقین را،

رب رضی را،

  این نعیم را،

که

 تکویناً،

" خودت" شده ای،

به عین الیقین،

 شهادت می دهی.

آری:

معنای

" من عرفه نفسه فقد عرفه ربه"

در تو تکوین یافته است.

آری: تو

 به طین و تربت پاک و سالم خود،

به "ذی طوًی"

به این وادی همانا: حال همانا: طور (ط) بی تردید و بی طغی (ط)

 همانا: قیم و مطهر

هما نا:

به طومار آسمانی،

 کتاب و طومار ملکوتی ،

همانا:

صحفًا مطهرةً ، فیها کتبُ قیمةُ""

آری:

به

"سجلّ"

ملکوتی

آری:س،

منقلب می شوی.

 چه "حسن مآب"ی.!

طوبی شده ای. طغی را هوا شده ای( بیان خواهد شد)

اطوار را طور شده ای

احوال را حال شده ای

طغی را طو بی شده ای

طه شده ای ( بیان خواهد شد)

  آسمان عشق و آگاهی را

 طی و طواف میکنی.

رکوع ، قعود و سجود خود را ،

صلات و صلوات میشنوی.

خود را در زمره مسجودین

آری:"س "،

تمیز میدهی.

بر ید بیضائ خود بوسه میزنی

  تمام ملایک، قوا و جوارح ات

 تکویناً،

 تو را سجده

(آ ری: "س")

 میکنند.

تو نیز،

خود را تسبیح

(آری: "س")

 میکنی.

آری:

بر دستانت بوسه میزنی،

لباس انس و جن ،در افکنده ای.

خود را،

در روشن ترین ،

نورا نی ترین ،

تکوین "مکانی زمانی"،

در" بهترین سرشت" خود

همانا:

 "بهشت"

آری:

 در شرقی ترین نقطه بهشت

در شادی ،  آرامش و رضایت محض

فی

عیشةٍ راضیةٍ" "

همانا:

در" علیّین"،

مکتوب و مرقوم میبینی.

 به احسن الحال متحول شده ای.

"مالک یوم الدین" شده ای

 "تجسم عشق" شده ای.

آری:

در عدن ،

در "سدرة منتها"،

آری:

س"،"

 همانا:

در طور سینین (س _ س _س ـ ...)

وارد شده ای.

"سنم"

 (صنم تکوینی و ملکوتی)

شده ای

در طور" اطوار سنم" خود،

 وارد شده ای.

آری:

طور سینین" "

شده ای.

"سنم "شده ای.

"ماه" شد ه ای.

سیناء" شده ای."

"نو ر " شده ای.

روشنا" شده ای."

مبارک" شده ای."

طور" شده ای."

"معبد" شده ای.

"طور سیناء" شده ای.

پر برکت" شده ای."

طور سینین" شده ای."

آری:

طور سینین"

 جایی ست که خودت را"

 به عین الیقین می بینی.

نعیم تو،

یقین تو،

حق الیقین تو،

همانجاست.

ربک الحق، 

نور ایزدی،

نور هدایت،

 همانجاست.

آذر گشسپ،

فر ایزدی ،

برهمن ،

همانجاست.

صو معه و مسجد

 دیر و کنشت ،

 همان جاست.

 ساقی و میخانه ،

بت و بتخانه ،

سا غر و پیمانه،

معشوق جانانه،

همانجاست.

نفس و نفس(دم)،

هوای  بی هوس،

هوی بی نفس(دم)،

های بی قفس ،

هیو لای بی تو کس،

همانجاست.

کوه نورانی و مبارک

طور سیناء ،

همانجاست.

آری:

ربک الحق

همانا:

لم یکن له کفواً احد" "

هم،

 آنجاست.

تو" هستی."

"اطوار سینین"

 تو هستی.

***

طس

همانا: طور سینا

تو هستی

آری:

در ملاقات با نفس ملکوتی

همانا:

درملاقات با خودت،

طین و تربت پاک و

سالم (س) را،

عقل قدسی و

تسلیم (س) را،

قلب

سلیم(س) را،

سکینه(س) قلبی را

تکوین به،

سجلٌ(س)، و سجٌیل را

سجود(س) ملایک را،

تسبیح(س) ربک الحق را

قرآن ذی ذکر و،

سعه(س) صدر را

مزاج تسنیم را 

تکوین به

سنم(س) را،

طائر سدرة(س) المنتها  را،

تکوین به کلمه را،

تکوین به عدم را،

تکوین به دم را،

تکوین به آدم را،

تکوین به عشق را

تکوین به،

طائرکم " را"

تحیة و سلام (س) 

میگویی و میشنوی

در.

این احوال و اطوار تکوینی، 

رکوع و قعود ،

سجود و سلام (س-س)میکنی.

این

طور (ط)-" سینین"(س)) ،

این

"طاسین"

مصیر الی الله است..

حال و طور قدسی است. .

مزاج و طینت سالم  است..

آری:

طس""

است.

نان عیسایی است.

جسم  سالم است.

تربت مقدس ا ست.

حال  و طور سالم (طس) است.

طور سیناء است.

آری:

"طا"" سین"

است.

همانا:

تجسم حی و قیوم تو است.

بستر

نان و شراب مسیحایی ،

جسم و جان،

و حال سلامت و مبارک در توست.

طین و طور "سالمین" توست.

جنتین" باقی توست."

نهر ها و شریانهای حیات در بستر آن جاری  می باشند..

در آن جایگاه استوا ،

در آن افق اعلی

سکنا،

و تسکین (س)  میگیری. 

بحق ،

سجلٌ و سجیل(س) تو ،

همانا:

لوح "وحی"

حال بقاو حی شدگی تو ،

آری:

یحیای" تو"

می شوند..

به این سجلٌ

همانا:

" زبور قدسی"

در قلب  ،

در این وادی مقدس ،

تکوین  می یابی.

آری:

در این

طین سالم،

طین ملکوتی ،

این

  تین در ملکوت

دراین مزاج و طینت سالم

در این

" تسنیم"

در این وادی

ذی طوًی""

این

زیتون ملکوتی

در این

طور سینین(س _س_س)

همانا:

در زمره سالمین،

آری : س

در بهترین  حال،

آری :

در احسن التقویم،

جنتین""

خود را ،

تکویناً ملاقات میکنی.

طائر سدره المنتها شده ای،

"طا سین" شده ای،

به سدره المنتها،

به عدن،

به فعلیت محض ،

منقلب شده ای .

این  جایگاه  و شهر  ایمن   را

همانا:

 این  "بلد الا مین"  را

باز  می یابی..

آری:

در می یابی  که ،

در این  شهر  جای داری.

در این  احسن الحال "حل" ش�%