عشق رمز "حا و میم" شد

عشق رمز "حا و میم" شد


***

هر که عاشق شد*

ز عشقش،

پرده ها از هم درید*

قلب و دل،

 مفتوح گشته*

ابر دل را ، بگسلید*

نور عشق،

بر طور جان شد*

کوه را،

از هم شکافت*

موسی،

اندر دل چو دیدش*

وجه جبری را نتافت*

موسی ، اندر خود،

فنا شد*

زان فنا ،

جانش بقا شد*

همچو دیگر انبیا،

او

جملگی،

نور خدا شد*

حضرت داوود*

با کوه و پرنده ،

هم صدا شد*

آن عصا ،

در دست موسی*

بر زمین ،

چون اژدها شد*

باد ،

چون بال سلیمان*

بحر ،

موسی را ، هوا شد*

وحی آمد بر محمد*

کوه با او ،

یک صدا شد*

حال او ،

شد احسن الحال*

نفس او ،

شد روح نقال*

حال او،

قرآن و دین شد*

عقل او ،

روح الامین شد*

قلب او ،

شد مریم عشق*

حامل عیسای دین  شد*

حب ،

چو بر دل منزلی شد*

مردحقگو،

منجلی شد*

"حب" چو" حا" ،

"مرئی" چو "میم"  شد ،

عشق،

رمز "حا و میم "شد*

عشق آمد ،

دل جنین شد*

عقل ، قدوس و

امین شد*

عین و سین و قاف،

زین شد*

روشنا،

حق الیقین شد*

 

****

ناصر طاهری بشرویه...روشنا*

پیامبر عشق و آگاهی*

rroshanaa@gmail.com*

search  rroshanaa on google*

http://s3.picofile.com/file/7411819137/41222.jpg

عشق بوسید و لب او بر لبانم آب شد

عشق بوسید و لب او ،

بر لب من آب شد

***

                شاه من                         

کی  قلب تو         

 دم ساز شد *       

عشق ،   

راهی، بر  دلم  زد،*     

دم به دم ،      

 آغاز  شد *     

ماه من،

کی، آن رخت

 هفت رنگ شد*

عشق ،

بر چشم و دل و،*

رخسار من،

 اورنگ شد*

حور من،

کی نرگست مستانه شد*

عشق ،

در دشت رخ من ،*

 آهویی یکدانه  شد*

نور من،

کی "مردمان"ا ت

 تیره شد*

 عشق  در چشمم  نشست و،*

 سایه اش دیرینه شد*

شور من  ،

کی سینه از غم پاک شد*

عشق بارید و

غم اندر آتش دل*

 خاک شد*

سور من،

کی ، حال و رویت،

 شاد شد*

عشق  خندید و دلم،*

از فکر و غم

 آزاد شد*

جام من،

لعل لبت ،*

  کی باب شد*

عشق بوسید و لب او*

 بر لب من آب شد*

رام من،

"مجنون"،

 ترا کی نام  شد*

عشق قلبم را ربود و*

  عقل ،بی اندام

 شد*

دام من،

کی،  گیسوانت تاب شد*

عشق لبریز از سرم*

 بر شانه هایم،

خواب شد

شام من

کی، مرغ تو،

 افسانه شد*

عشق،

 در دل آتش و*

عقل از سرم،

پروانه شد*

بام من*

کی کوی تو پر راز شد*

عشق آمد کوی دل ،

بنشست و*

 در آواز شد،*

رای من،

کی،

 های تو  ،

  مستانه شد*

عشق ،

   بر عقلم زد و،*

  دل ،

عاقل و،

دیوانه شد*

نای من،

  کی،

 هوی تو ،

جانانه شد*

عشق ، قلبم را دم و*

دم،

"روشنا"

فرزانه شد*

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا*

پیامبر عشق و آگاهی*

1/5/90

*http://rroshanaa2.persianblog.ir

*search rroshanaa on google

*rroshanaa@gmail.com

http://s3.picofile.com/file/7404658816/%D8%A2%D8%A8.jpg

http://s3.picofile.com/file/7404658923/%D8%A2%D8%A8_%D8%B4%D8%AF.jpg