* حال آمد و حال آمد* دل نزد نگار آمد*

یک دیده حلالم کن*

***

حال آمد و حال آمد*

دل نزد نگار آمد*

یار آمد و یار آمد*

آن عشق سوار آمد*

دی وقت شکار آمد*

با ایل و تبار آمد*

پر شور و هوار آمد*

با اسب و سوار آمد*

گفتا که شکارم کن*

بر دیده سوارم کن*

یک دیده حلالم کن*

دزدیده به کارم کن*

یک دیده بر اوکردم*

صد دیده مرا طی شد*

با دیده بگردیدم*

هر روز مرا دی شد*

یک عمر ، به دی کردم*

هی، های به هی کردم*

در نایم و نی کردم*

نالیدم و طی کردم*

نی، وقت سوارم شد*

نی، دیده حلالم شد*

نی، برده به کارم شد*

نی ،بخت، شمارم شد*

عمریست،  سر کارم*

دزدیده سری دارم*

یا قصه به سر دارم*

یا غصه به بر دارم*

عمریست، به بازارم*

با عشق، به پیکارم*

از علم ، طلبکارم*

بر عقل ،بدهکارم*

دزدیده سرم،*

 منگ است*

با عشق،*

 به نیرنگ است*

یک روز ،*

به سامان است*

روزی دگر،*

 او ، لنگ است*

یک روز، پی پولم*

یک روز، پی غولم*

نی ،پول و نوا بویم*

نی ،غول و هوا جویم*

من ،در پی شاغولم*

کی، بنده منقولم*

نی ،سرور آن غولم*

نی، بنده هر پولم*

نی، پول به بارم کن*

نی، غول سوارم کن*

بی ایل و تبارم کن*

این حال، به کارم کن*

آن غول منم،*

 پس کن*

منقول منم ،*

بس کن*

کین عشق، مرا*

 غول است*

وین عشق، *

چو شاغول است*

شاغوله میزانم،*

من عشقم و

ایمانم*

هم موسی عمرانم*

هم عیسی نصرانم*

در سینه، سری دارم*

ز احمد،خبری دارم*

لا  حول و لا قوه*

شمس وقمری دارم*

ناصر طاهری بشرویه ... روشنا**

پیامبر عشق و آگاهی**

1/7/90

*http://rroshanaa.persianblog.ir

*http://rroshanaa.mihanblog.com

*rroshanaa@gmail.com

* search “rroshanaa” in “google.com”