من نور از نور آورم

روی این لینک کلیک کنید


من نور از نور آورم


آمد آن دل

در برم

با آن دو چشم

دلبرم

بنشست چندی

در برم

بگذاشت بر دامن

سرم

بر دامنش روییده ام

مهرش شده

بال و پرم

روح مسیحایی شدم

بر بام هستی می پرم

دیریست

 بی پر بوده ام

هم کور و

هم کر بو ده ام

گه خشک و

گه تر  بوده ام

دا یم بر این

 سر بوده ام

امروز بالم

 پر زنم

سیمرغ را

 من ره زنم

بی خویش شو

 تا سر زنم

درپیش شو

 بر شه زنم

 "موسی" ی

 عمرانی منم

 "عیسی" ی

نصرانی منم

ماه شبستانی منم

1HCAD5OO5NCAHMJT77CAM2KD4PCAP8LY1VCAF8SOWACAH1YJHJCAX32TPACAZH9160CAH2NGLUCA8D11E1CA2T2D33CAXZ14K9CA7CXZ8UCA3INISYCA00MRGOCA2RBYMTCAE8X6DZCA0BYUQFCA7UWQ2Y.jpg

خورشید

نورانی منم

من نور

از نور آورم

از خاک

معمور آورم

بر تاک

 انگور آورم

میسور

در سور آورم

ساقی منم

صافی منم

وافی منم

باقی منم

در مشق

دانایی منم

  در عشق

آگاهی منم

عشقت دهم

شور ت دهم

مهرت دهم

 نورت دهم

من لوح

محفوظت دهم

من قول و

مکتوبت دهم

روح القدس

 روح الامین

من بال و

 مامورت دهم

 

ناصر طاهری بشرویه.....روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

Rroshanaa.mihanblog.com

Rroshanaa.persianblog.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد