ای گاه منُ ای گاه منُ ای قبله آگاه من

ای گاه من ، ای گاه من
 ای قبله آگاه من

****
ای ماه من ،ای ماه من،*
 ای ماه اندر چاه من*
 ای راه من ،ای راه من،*
 ای همره و همراه من*
ای جاه من، ای جاه من*
 ای جاه خوش درگاه من*
 ای گاه من ،ای گاه من ،*
 ای قبله آگاه من*
 ماهم تویی، راهم تویی*
خورشید همراهم تویی*
 جاهم تویی، گاهم تویی*
 جبریل آگاهم تویی*
ای طور من ،ای صور من*
ای دولت منصور من*
ای مهر من ،ای نور من*
ای ساقی پرنور من*
 ای عشق من، ای حور من*
 ای شربت انگور من*
ای سور من، ای شور من*
 ای کاتب و منشور من*
شورم تویی، سورم تویی*
 منصور و میسورم تویی*
 حورم تویی ،نورم تویی*
 دستار و زنورم تویی*
ای دام من ، ای رام من*
 ای ساقی هر شام من*
 ای لام من، ای کام من*
 ای مطرب خوش نام من*
ای جان من، ای جان من*
ای جان و ای جانان من*
 ای نان من ،ای خوان من*
 ای دانه و انبان من*
 روحم تویی، جانم تویی*
 انجیل و فرمانم تویی*
نانم تویی، دانم تویی*
 مرغ سلیمانم تویی*
جانان من ، سلمان من*
 ای لوح ده فرمان من*
 ای عشق من، فرقان من*
 ای اوحی قرآن من*
"طاسین" من ، ای "میم" من*
 ای چشمه تسنیم من*
ای "حا"ی من ای "میم" من*
 ای قبله تسلیم من*
ای مهر من، ای دین من*
 ای مرسل آیین من*
 ای "یا"ی من، ای "سین" من*
ای روشنا ،"یا سین" من*
"یا" یم تویی، "سین "م تویی*
 اطوار "سینین" م تویی*
مهرم تویی ، دینم تویی*
 اسلام و آیینم تویی*
 ناصر طاهری بشرویه...روشنا
 پیامبر عشق و آگاهی
 20/4/90
 http://rroshanaa.persianblog.ir
 http://rroshanaa.mihanblog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد