بر کریشناها و بودا، بر همه اطوار یوگا، منتهایم،منتهایم

 من ز عشق آغاز کردم

****

من زعشق،

آغاز کردم*

سینه ام را

باز کردم*

در هوای عشق*

گشتم*

از  افق،*

پرواز کردم*

آدمی را "میم" *

دیدم*

عقل را ،*

تسلیم  دیدم*

عالم قدسی*

رسیدم*

"روشنا" گشتم

پریدم

ذهن،

قدسی شد،*

رهیدم*

فرش فانی را*

تکیدم*

عالم غیبی* ،

پریدم*

عرش را پایین*

کشیدم*

نفس را بی قیل*

دیدم*

عشق را تنزیل*

دیدم*

زابر آگاهی،

چکیدم *

در دم از*

مردن رهیدم*

انس  بودم ،

عشق گشتم*

عشق را،

باعشق گشتم*

حوریا ن*

در عرش چیدم*

طور آگاهی

تنیدم*

عقل را جبریل*

دیدم*

عشق را انجیل*

دیدم*

یک نفس *

بی دم ، کشیدم*

حال وحیانی

چشیدم*

در یقین*

 برحق رسیدم*

روح قدسی را*

تنیدم*

در قوای روح قدسی*

 

"روشنا"

یاسین شنیدم*

من کنون*

در لحظه هایم*

اولم ، در انتهایم*

موسی و عیسی و احمد*

روشنایم ، روشنایم*

بر سکوت هر نی و نا*

بر  کریشنا ها و بودا*

بر همه اطوار یوگا*

منتهایم ، منتهایم*

عارف از حق الیقینم*

شاهدم، عین الیقینم*

عالم علم الیقینم *

"روشنا"،

معنای دینم*

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا*

پیامبر عشق و آگاهی*

Search rroshanaa on google.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد