همه کون و مکان بودای عشق است

همه کون و مکان،*

بودای عشق است*


***

دلم دریا و موج و ،

آب و تاب است*

ز ابر دل

مرا جام شراب است*

هر آنکس

در دل دریا نشیند*

به موج عشق

ننشیند سراب است*

هر آنکس

بر لب دلها  نشیند*

سماع عشق

نشنیند بر آب است*

خراباتی , "دل" اش

غوغا ی عشق است*

سماواتی "سر"اش

سودای  عشق است*

زمین و آسمان ,

پیدا و پنهان*

همه کون و مکان,

بودای عشق است*

به عشق،موجی ست ،

آرام و نهان است*.

زعشق اوجی ست،

فرجام زمان است*

ز عشق, مجنون به کوه و

دشت و صحرا*

ز عشق, لیلی

شراب آرزوها*

به عشق,

باران و باد وسرد و گرما*

به عشق,

خورشید و ماه و نور ، پیدا*

به عشق،

دریا پر از،

ماهی ، صدف هاست*

به عشق,

صحرا پر از،

سبزی ، علف هاست*

به عشق, پیداست

جانها و نهان ها*

به عشق,  زیباست

انواع جهان ها*

سماواتی شدم,

بر بام عشق ام*

خراباتی شدم,

  در جام عشق ام*

من آن "خاک" ام,

بهارم، "نی" پرستم *

من آن "آب" ام,

شرابم، "می" به دستم *

من آن" هوی" ام , "دم" ام

با بال و دستم *

من آن "نور" ام,

"سر" ام، فرزانه هستم *

که من،

بازیگر هر دو جهان ام*

سرم  آگاهی و

تن، بی مکان ام

من آن "حور" ام که,

پاییز و بهارم*

من آن "نور" ام،

که" لیل" ام ، النهارم*

"پیام " ام،

واژه و معنا، منم من*

"کلام" ام،

شاهدو گویا , منم من*

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا*

پیامبر عشق و آگاهی*

14/9/91

http://s2.picofile.com/file/7577593331/budaa22.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد