مطرب این خانه عشق است 313-063

مطرب این خانه

عشق است


***

عاشقان،

مستانه ، عشق است*

دلبر فرزانه،

عشق است*

مه رخ جانانه،

عشق است*

مطرب این خانه،

 عشق است*

آری: این دیوانه،

 عشق است*

آگه و رندانه،

  عشق است*

ساقی جانانه،

عشق است*

ساغر و،

پیمانه عشق است*

عاقلان،

 فرزانه گشتم*

ساقی میخانه گشتم

باده و پیمانه

گشتم*

مطربی مستانه

گشتم*

رندم و

مستانه ام من*

هستم و،

افسانه ام من*

سجده در،

میخانه ام من*

قبله بر،

پیمانه ام من،

شهسواری،

می" گسارام ،

من عروس نو بهارم*

ابر آگاهی

سوار ام*

شرحه ای در سینه

دارم*

دل مرا،

کاشانه دارد*

دلبری ،

جانانه دارد*

شمع و گل ،

پروانه دارد

بلبلی

مستانه دارد

نایب آدم

من ام ، من*

کاتب عالم

 من ام ، من

وارث

ملک یقین ام *

صاحب خاتم

من ام ، من*

نفس من

ناری خموش است*

جان من

نوری بهوش است*

قلب من

پیمانه نوش و*

عقل من

دل را سروش است*

عاقل و

دیوانه ام من

کعبه و

بتخانه ام من

شاهد

سر نهان ام

عارفی

 فرزانه ام من

عشق و آگاهی ،

چکان ام

با دم  و بی دم،

روان ام

مالک ملک و

 زمان ام

روشنا

 صاحب نشان ام

 

***

ناصر طاهری بشرویه ...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی*

Search rroshanaa on google.com

http://s5.picofile.com/file/8116566568/313_063.jpg

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد