*عاشق شدم دوباره *عاشق شدن، "بهاره" 313-084

*عاشق شدم دوباره

*عاشق شدن، "بهاره"


***

*دویدم و دویدم ،

*رو تپه ها پریدم

*هر جا بلندی دیدم،

*تو حفره ها پاشیدم

*دویدم و دویدم،

*به آتیشا رسیدم

*رو آتیشا پریدم،

*رو شعله ،

آب پاشیدم

*دویدم و دویدم

*به دریا ها رسیدم

*میون آب پریدم،

*آبو یه جا  بلعیدم

*دویدم و دویدم ،

*به سبزه ها رسیدم

*تموم سبزه ها رو

*بیخ و بن اش بریدم

*دویدم و دویدم

*به جنگلا رسیدم

*درخت و جنگلارو

*یکی ،یکی بریدم

*دویدم و دویدم ،

*تو بیشه ها  خزیدم

*بسی درنده دیدم،

*گوش و سرش بریدم

*دویدم و دویدم

*به حیوونا پریدم

*با آدما تنیدم

*سراشونو  بریدم

*پریدم و پریدم

*ماه و ستاره دیدم

*ماه و ستاره ها رو،

*از آسمونا چیدم

*پریدم و پریدم

*به کهکشون رسیدم

*کرات کهکشون رو

*ازاون بالاها چیدم

*دویدم و دویدم

*دیگه چیزی ندیدم

*"فکر نکنین اینا رو

*با کینه سر بریدم

*اونارو،

راضی کردم

*با دلنوازی کردم

*عاشق بودم بدونم

*چرا زنده بمونم"

*اونجا سرک کشیدم

*اینجا الک کشیدم

*دیدم که پا ندارم

*یه ذره نا ندارم

*نه سر دارم،

نه سینه

*تو دستام،

 یه "زمینه"

*زمینو آبش کردم

*اونو سرابش کردم

*دیدم که دست ندارم

 *یه حوری ام  ، بیدارم

*خودمو ،تو نورا دیدم

*به سر تا پام خندیدم

*عاشق شدم دوباره

*عاشق شدن، "بهاره"

*حالا چشامو می بندم

*نگی، که خالی بندم

*نوره میاد سراغم

*مکث میکنه دماغم

*نورو، تو قاب میگیرم

*قابو ،حباب می گیرم

*قابه، پر از نور میشه

*هی، نوره،

پر نور میشه

*باز نوره،

پر شور میشه

*باز همه چیز،

جور میشه

*همه رو،

تو قاب می بینم

*نه خواب،

که ناب می بینم

*بلند میشم دو باره

*میخوام بگم ،یه چاره

*آخه،

اینجام بهاره

*ولی فایده نداره

*بهار سبز ایرون

*همه آدماش، تو زندون

*زندونه در نداره

*زندونباناش، بیکاره

*زندونیاش، یه باره

*منتظر بهاره

*بهار شاد و خندون

*دیگه کسی رو نرنجون

*پلیسا،  تو خیابون

*چماقا، تو دستتون

*خواهرتو ،نترسون

*آخر،

 میشی پشیمون

*ای حاجی ولنگون

*دست بردارین،

از ایمون

*پا نذارین ،تو ایوون

*سر نکنین تو تمبون

*تو رو خدا ،

رییس جون  ،

*دست بردار،

 از این ایرون

*بسه ،دیگه

  نسوزون

*مارو،

 اینقد، نجزٌون

*عاشق بشو دوباره

*یه بار ، فایده نداره

***

ناصر طاهری بشرویه...روشنا

پیامبر عشق و آگاهی

2/5/90

Search  rroshanaa  on google.com

rroshanaa@gmail.com

http://s3.picofile.com/file/7696837739/1392.jpg

http://s4.picofile.com/file/7999921177/313_84.jpg

http://s4.picofile.com/file/7999961612/313_084.jpg

http://s5.picofile.com/file/8130360118/313_0084.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد